توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

۷ شهر ارزان اروپا برای زندگی

۷ شهر ارزان اروپا برای زندگی

رتبه هفتم: بارسلونا 

شهر بارسلونا

بارسلونا هفتمین شهر پرجمعیت در اروپاست که سالانه گردشگران و متخصصان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. در این شهر هزینه زندگی به نسبت درآمد مردم پایین است.

رتبه ششم: لیسبون

شهر لیسبون

به گزارش بیزینس اینسایدر میزان درآمد اسمی در پرتغال حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ یورو در سال می‌باشد اما پایین بودن هزینه‌های زندگی باعث می‌شود قشر متوسط جامعه از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشند.

رتبه پنجم: آتن

شهر آتن

آتن به دلیل نرخ بالای بیکاری و همچنین بحران مهاجرت، شرایط ایده‌آلی ندارد اما اگر شغلی داشته باشید، آتن برای زندگی شهر مناسبی است.

رتبه چهارم: تالین

شهر تالین

هزینه‌های زندگی در تالین بسیار پایین است و با توجه به این مساله که تالین پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور استونی است، درآمدهای آن در حال افزایش است.

رتبه سوم: تسالونیکی

شهر تسالونیکی

تسالونیکی دومین شهر بزرگ یونان است که در کنار دریا واقع شده و قطب حمل‌و‌نقل این کشور به شمار می‌رود. این شهر از لحاظ میزان درآمد در سطح خوبی قرار دارد و به دلیل داشتن موزه‌ها و بناهای تاریخی، گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کند.

رتبه دوم: پورتو

شهر پورتو

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، هزینه زندگی در پورتو دومین شهر پرتغال ۷۰ درصد ارزان‌تر از شهر نیویورک است.

رتبه اول: تارتو

cheapest-european-cities1

تارتو دومین شهر بزرگ استونی است و در بین ۷ شهر ارزان اروپا برای زندگی رتبه نخست را دارد. از آنجایی که قدیمی‌ترین و مشهورترین دانشگاه اروپا یعنی دانشگاه تارتو، در این شهر واقع شده، این شهر به عنوان پایتخت فکری استونی شناخته می‌شود.

برای دریافت ویزا شینگن یکطرفه می توانید با آیدی تلگرام زیر در تماس باشید

mehrshadgolabchi@

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan