توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

با میلیونر های جوان سال 2015 آشنا شوید

این میلیونرها شاید جوان باشند ولی دانش ها و مهارت های زیادی را از موفقیت ها  و شکست های خود به دست آورده اند ، تجربه هایی که با داشتن آنها دست به ریسکهای بزرگی در زندگی خود زده اند . علایق آنها و اینکه چگونه به آنها برسند تاثیر بزرگی بر بسیاری از افراد گذاشته است . از سرمایه 10.4 میلیون دلاری برای موسسه زیبایی Glossier  بگیرید تا سرمایه بزرگ 275 میلیون دلاری شرکت پیک موتوری خواروبار Instacart . این شرکت ها از نظر بسیاری از رهبران تجاری و مالی به عنوان شرکت های موفق و رشد یافته نام برده می شوند . استراتژی این شرکت ها چیزی بیشتر از ریسک سرمایه گذاران جوانش است . آنها دارای الگو و فرمول های تجاری استراتژیکی هستند که در هر بخش و مرحله مهمی آنها را حمایت می کنند .

تنگ گمبیل کجاست؟

تنگ گمبیل نام منطقه‌ای سرسبز و دیدنی در استان فارس است. این تنگ در نزدیکی روستای ساران و بهشت مکان قرار گرفته است.

اگر می‌خواهید در این منطقه از تنگه عبور کنید، در کف آن با رودخانه‌ای به نام گمبیل روبرو می‌شوید که بایستی از بعضی قسمت‌های آن عبور نمایید. آن هم عبوری خاطره‌انگیز میان رودخانه‌ای که از سپیدان جاری می‌شود و تا نزدیکی دریاچه برم فیروز و قله برم فیروز می‌رسد. آب‌های سرد و روان این تنگه و درختان سرسبزی چون سنجد و بید به زیبایی این منطفه افزوده‌اند. عشایر قشقایی در شش ماه اول سال میهمان این منطقه خوش آب و هوا هستند.

پوشش جانوری تنگ گمبیل شامل گرگ، قوچ و میش، کل و بز، پلنگ، خرس قهوه‌ای و خرگوش غربی است. انواع عروس سنگ‌ها، پرسیاووشان، کیکم، داغداغان و گون نیز پوشش گیاهی این منطقه را تشکیل می‌دهند.
تنگ گمبیل
مسیر رسیدن به تنگ گمبیل نیز حال و هوای خاص خودش را دارد. حس و حال عبور از میان باغ‌های سیب و درختان سر به فلک کشیده سپیدار در کنار علف‌زارهای یونجه و شبدر از یادتان نخواهد رفت. بهشت گمشده، پیست اسکی کمهر و آبشار مارگون از جاذبه‌های دیدنی هستند که در مجاورت تنگ گمبیل قرار گرفته‌اند. 

دیدنی‌ترین کاخ‌های جهان

کاخ، کوشک، ارگ یا قصر، اگرچه هرکدام تعریف خاص خود را دارد، اما همه محل اقامت و استراحت دائمی و یا

موقت خاندان سلطنتی، رییس دولت، مقامات عالی‌رتبه و اشراف بوده است. کاخ فرعون در تبسقصر، کاخ‌های تخت

جمشید و کاخ‌های آشوری نینوا از قدیمی‌ترین کاخ‌های جهان هستند. کاخ‌ها زمانی خانه پادشاهان و امپراتوران

بودند و در حال حاضر جزء جاذبه‌های توریستی محبوب هستند. در اینجا 10 کاخ زیبای جهان را به شما معرفی

می‌کنیم.

1. شهر ممنوعه (Forbidden City)

سال ساخت: بین سال‌های 1406 تا 1420

کشور: چین (پکن)

ویژگی بنا: متشکل از 980 ساختمان، 72 هکتار، بیش از ۹ هزار اتاق (بزرگ‌ترین مجموعه کاخ جهان)

ویژگی خاص: در این کاخ 24 امپراتور برای 5 قرن بر چین حکومت می‌کردند

روشی بصری و جذاب برای بهبود دایره لغات انگلیسی

وقتی می‌خواهیم معنای واژه‌ای در زبان انگلیسی را پیدا کنیم معمولاً به واژه‌نامه‌های کاغذی یا نرم‌افزارهای مبتنی بر متن مراجعه می‌کنیم و اکثر ما هم معمولاً به محض اینکه اولین نتیجه‌ی نسبتاً مناسب را بدست آوردیم از جستجوی بیشتر دست می‌کشیم.
اما اگر در کنار این کار به دنبال مترادف‌ها، متضادها، حوزه‌ی موضوعی، و مثال‌های بکارگیری کلمه مربوطه هم می‌گشتیم، دانش ما نسبت به زبان انگلیسی افزایش می‌یافت بدون اینکه خودمان متوجه باشیم. ولی چاره چیست؟ خواندن یک واژه‌نامه واقعاً کاری کسل‌کننده است!

امروز یک سرویس آنلاین رایگان را معرفی می‌کنیم که با افزودن جذابیت بصری به فرآیند جستجوی ما، باعث می‌شود یک گام در یادگیری زبان انگلیسی فراتر برویم. تصویر زیر، نتیجه‌ی جستجو به دنبال کلمه‌ی thesaurus در سرویس آنلاین VisuWords را نشان می‌دهد:

VisuWords یک واژه‌نامه و مترادف‌نامه‌ی رایگان اینترنتی است که نتیجه‌ی جستجوی ما به دنبال کلمات انگلیسی را به صورتی گرافیکی به نمایش می‌گذارد.

پس از وارد کردن کلمه مورد نظر و زدن دکمه Enter، یک شبکه از کلمات مرتبط با کلمه‌ی مورد جستجو، در درون صفحه ترسیم می‌شود. راهنمای کنار صفحه، مفهوم هر ارتباط را نشان می‌دهد؛ برخی از این ارتباطات عبارتند از:

  • مترادف، متضاد، ریشه
  • اسم/فعل/صفت/قید
  • حوزه موضوعی
  • حوزه جغرافیایی
  • حوزه کاربردی
  • شباهت به یکدیگر
  • جزئی از دیگری بودن
  • و …

با نگاه داشتن موس بر روی هر گره از این شبکه، معنای آن گره نمایش داده می‌شود. برای بزرگ و کوچک کردن این تصویر هم کافی است که چرخ (wheel) موس را بچرخانید. با drag کردن هم می‌توانید صفحه را به چپ و راست حرکت دهید.
این بار که خواستید به دنبال معنای کلمه‌ای در زبان انگلیسی بگردید، اگر عجله نداشتید به این سرویس مراجعه کنید تا در کنار جستجوی معانی، چیزی هم به دانش زبان انگلیسی شما افزوده شود.

 

یادگیری لغات انگلیسی با تأکید بر کاربرد آنها در دنیای واقعی

تصور کنید واژه‌نامه‌ای دارید که علاوه بر نشان دادن معانی و مترادف‌های کلمات انگلیسی، نحوه کاربرد آنها در دنیای واقعی (نمونه‌هایی از کاربرد کلمه در متون موجود در اینترنت و توییت‌های افراد انگلیسی‌زبان) را هم به شما نشان می‌دهد و علاوه بر این می‌تواند مانند نرم‌افزارهایی که از روش کارت‌های یادگیری برای افزایش دایره لغات به شما کمک می‌کنند نیز عمل کند.

تمام این ویژگی‌های خوب را در کنار هم می‌توانید در ابزار آنلاین «انبار کلمات» پیدا کنید! شما می‌توانید با مراجعه به این سایت و ایجاد یک حساب رایگان برای خودتان از تمام ویژگی‌های فوق برخوردار شوید.

6 Fundamentals For Online Marketing Success

6 Fundamentals For Online Marketing Success

We have gotten incredibly used to- even addicted to, in some cases- buying stuff online. I mean, who bothers to call up fast food joints when you can simply use their website to place your order? It took some time for people to get used to this though, and there are still more than a few people who don’t feel safe paying for anything in the online environment. But as time passes, this number is going down significantly.

Hence, conditions for online sales are optimal and everyone is attempting to make a profit. What the majority of people do not realize is that eCommerce isn’t easy. Quite the contrary, the fact that the conditions for online sales are so good can make it difficult to get spotted in the crowd.

The vast majority of websites out there are attempting to sell something to the people that land on their pages, whether directly, through an affiliate, or banners. Regardless, the prevalence of these kinds of techniques leaves customers reluctant to pay attention, making marketing an integral component of achieving eCommerce success.

8 Leadership Lessons You Can Learn From Your Terrible Bosses

8 Leadership Lessons You Can Learn From Your Terrible Bosses

Terrible experiences can make for great lessons. Working for a terrible boss is stressful and unpleasant. Yet, you can grow a great deal from the experience if you reflect on your work. With the proper mindset, we can learn leadership lessons from saints and sinners. Here are some lessons you can learn from your terrible bosses.

5 Surprising Health Benefits of Ginger

5 Surprising Health Benefits of Ginger (Plus an Easy Ginger and Honey Tea Recipe!)

Ginger has many medical benefits and has been used for centuries around the world as a way to treat ailments from nausea to inflammatory issues. Ginger is also commonly used in tea to as a way of maximizing its many health properties. Here are a few ailments that it can help cure, along with an easy recipe for ginger tea with honey.

هشت مقصد برتر گردشگری 2015

1. مراکش - مراکش
این کشور در شمال غربی آفریقا واقع شده است و از شمال به جبل الطارق و دریای مدیترانه می رسد. داشتن انواع کوهستان های زیبا و کاخ های متنوع و طبیعتی بکر باعث قرار گرفتن این کشور در ابتدای لیست 25 مقصد برتر شده است. از مناطق دیدنی این کشور می توان به Kasbah of the Udayas، El Badi Palace، Jardin Majorelle اشاره کرد.

 



پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan