توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

تحصیل در اسپانیا و ویزای شنگن

1.سویا

سویا یا به زبان عربی إشبیلیة پایتخت اندلوس است؛ در این شهر علاوه بر کلیساها و میادین قدیمی، قصر باشکوه آلکازار وجود دارد که می توان آن را به مکه ای برای فرهنگ صیانت شده ی اسپانیایی تشبیه نمود. همچنین بد نیست بدانید ریشه های ملی رقص فلامنکو هم در این شهر است. برای دانشجویان که بیشتر به صرفه جویی در هزینه های خود می اندیشند، این شهر گزینه ی بهتری در مقایسه با شهرهای مادرید و بارسلونا است. اما در عین حال مملو است از فرصت های بی نظیر برای تجربه ی غذاهای مختلف. گفتنی است این شهر در لیست Best in Travel انتشارات Lonely Planet در سال 2018 رتبه ی نخست را از آن خود کرد.

2.بارسلونا

شهر جهانی بارسلونا که از لحاظ اندازه در رتبه ی بعدی مادرید قرار دارد پایتخت منطقه ی کاتالونیا است. این شهر که عمدتا به وسیله ی Antonio Gaudi ساخته شده است به خاطر آثار هنری بی نظیر و جذابیت های شبانه اش  شناخته شده است. از آنجا که توریست های زیادی به بارسلونا می آیند، همه جور آدم از همه جای جهان را می توان در این شهر پیدا کرد. از این رو دانشجویان می توانند انتظار مراوده با فرهنگ های مختلف را داشته باشند. اما از آنجا که اهالی بارسلونا به جای زبان اسپانیایی  زبان کاتالان حرف می زنند، شاید مکان ایده آلی برای یادگیری زبان اسپانیایی نباشد.

3.مادرید

مادرید به خاطر داشتن دانشگاه های معتبر یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی نه تنها اسپانیا بلکه کل جهان است. مادرید شبکه ی حمل و نقل بسیار خوبی دارد که دانشجویان می توانند با استفاده از آن در شهر دور بزنند؛ در این شهر در تمامی ساعات روز و شب غذا و حمل و نقل عمومی یافت می شود. گرچه دانشجویان به ندرت می توانند دل از بولوارهای شیک، پارک های با صفا و قشنگ و گالری ها و موزه ها دل بکنند. تنها عیب مادرید این است که زندگی در آن بسیار گران است و به خاطر سرریز شدن توریست ها در این شهر افراد بومی و محلی شاهد کمرنگ شدن سنن و رسوم خود هستند.

4.گرانادا

این شهر که در کوهپایه های سریا نوادا قرار دارد، تاریخ پر فراز و نشیبی دارد. معروف است که ارنست همینگوی گفته است “اگر قرار است فقط یک شهر از اسپانیا را بازدید کنید آن شهر باید گرانادا باشد.” گرانادا که از لحاظ جمعیت دانشجویی در بین شلوغ ترین شهرهاست چند تا از بهترین و معتبرترین دانشگاه های جهان را هم دارد.

5.والنسیا

والنسیا به خاطر دانشگاه ها و مدارس کسب و کارش شهره ی جهان است. و دقیقا به همین خاطر است که دانشجویان به این شهر بندری جذب می شوند. اما دانشگاه ها لزوما تنها جاذبه ای نیستند که دانشجویان را در این شهر ماندگار می کنند. بلکه آنچه که باعث می شوند مردم جذب این شهر زیبا شوند این است که والنسیا چند تا از زیباترین وستیوال ها و سواحل دنیا را دارد.  مثلا فستیوال Las Fallas فستیوالی بزرگ است که در اوایل ماه مارس اروپایی ها را به خود جذب می کند و به ویژه در پارک آلبوفرا، که یک باتلاق حفاظت شده با پیاده روهایی مخصوص پیاده روی است سواحل فوق العاده ای دارد.

6.سالامانسا

تاریخ این شهر که در شمال غربی اسپانیا واقع شده است به دوره ی سلت های باستان می رسد و امروزه به عنوان یک شهر دانشجویی باستانی مملو است از جوانان بین 18 تا 35 سال. همچنین، مجاورت با مادرید این شهر را به شهری جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. دانشگاه Universidad de Salamnca در 1100 میلادی تاسیس شده است. این دانشگاه در قرن های 15 و 16 میلادی یک مرکز فکری مهم و برجسته بوده است. اما در کنار این همه، دانشجویان می توانند جدا از تحصیل، زیبایی های این شهر باستانی را که در سال 1988 در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است با تمام وجود تجربه کنند.

7.سن سباستین

چشمان خود را برای لحظه ای ببندید و یک شهرک کوهستانی – ساحلی را تصور کنید که پر است از سواحل زیبا و وسیع و خیابان های سنگفرش شده. حالا چشمانتان را باز کنید: به سن سباستین شهری واقع در خلیج Biscay خوش آمدید! جمعیت این شهر که در نزدیکی های جنوب فرانسه و شمال شرقی اسپانیا واقع شده 180 هزار نفر است. با این حساب، نسبت به سایر مقاصد پرجمعیت اسپانیا خیلی جمعیت کمتری دارد. این بدین معنی است که دانشجویان می توانند در این شهر حسابی خود را غرق فرهنگ اسپانیایی کنند. سن سباستین که جزوی از منطقه ی باسک است می تواند به دانشجویان کمک کند تا زبان باسکی هم یاد بگیرند و در عین حال، اوقات فراغت خود را صرف موجسواری کنند.

8.آلیکانته

این شهر که در جنوب شرقی اسپانیا قرار دارد پر است از سواحل وسیع و پارک های سرسبز. شهر آلیکانته یک شهر بندری و پایتخت استان آلیکانته است. یکی از شهرک های قدیمی این شهر، یعنی باریو دو لا سانتا کروز، پر است از خانه های رنگی و قشنگ. دانشجویان می توانند از آموزش درجه یک دانشگاه آلیکانته بهره مند شوند. این دانشگاه در منطقه ای واقع شده که مناسب عابران پیاده است و ساحل را قطع نمی کند.

9.کادیس

شهر بندری باستانی کادیس که در جنوب غربی اسپانیا واقع شده است پایتخت استان کادیس است. دوران رونق و شکوفایی این شهر در قرن 16 میلادی بوده است و در آن دوران مرکز تجاری قلمداد می شده است و پر بوده است از کشتی های اسپانیایی و از زمان به قدرت رسیدن بوربون ها در قرن 18 پر بوده است از بیش از 100 برج مراقبت. در این شهر که آثار باستانی بی شماری متعلق به 3100 سال پیش وجود دارد، می توان معماری های با شکوه به سبک نئوکلاسیک قرن هجدهم را هم دید. به همین خاطر است که برخی این شهر را قدیمی ترین شهر اروپای غربی می دانند. این شهر برای دانشجویان بین المللی فوق العاده است چرا که می توان در جای جای آن تاریخ اسپانیا را مشاهده کرد و زبان اسپانیایی را هم در دانشگاه کادیس تمرین نمود.

کولد میکر
خیلی هم خووووب
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan