توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

10 گفت آورد الهام بخش از بزرگان کسب و کار

جملات موفقیت

برای موفقیت و پیشرفت در شروع یک کسب و کار، پیش از آنکه به سرمایه، دانش، تجربه و ابزار و لوازم راه اندازی آن کسب و کار نیاز باشد به یک انگیزه و نیروی الهام بخشی قوی نیاز است تا در پس سختی ها و ناکامی ها که راه کارافرینی برایمان پیش می آید هم چنان استوار و ثابت قدم باشیم. این انگیزه می تواند یک جمله از عزیزان مان باشد یا یک عبارت زیبا از بزرگان کسب و کار جهان. در اینجا ۱۰ گفتاورد الهام بخش و حکیمانه آورده شده است تا در دل چالش‌ها از آن الهام بگیرید و به شما کمک کند به سوی بهتر شدن پیش بروید.

تنها به سفر برویم یا به صورت گروهی؟

سفر travel

مسافرت در جهان می تواند یکی از فوق العاده‌ترین و با ارزش‌ترین تجارب یک فرد باشد. مردمی که شما در طول مسیر ملاقات می‌کنید، داستان‌هایی که اتفاق می افتد و مناظر باور نکردنی که می‌بینید، همگی بخشی از جزییاتی است که باعث می‌شود یک سفر عالی و خاطره انگیز باشد. اما همیشه پیدا کردن افرادی که در سفر به شما بپیوندند راحت نیست. در این راستا، ممکن است تنهایی سفر کنید. در این مقاله برای کمک به شما، ۹ راه مناسب برای این که بدانید می خواهید تنهایی سفر کنید، و یا صبر کرده و دوستان نزدیک و مناسب خود را برای سفر بیابید، ارائه شده است.

مشهورترین‌های دنیا چطوری روزشان را آغاز می‌کنند؟

اینکه موفق‌ترین آدم‌های جهان روز خود را چگونه شروع می‌کنند، مهم است. شاید برخی نکات در زندگی‌شان وجود دارد که به ما انگیزه دهد. بیل گیتس و مارک زاکربرگ از جمله شاخص‌ترین افراد موفق جهان هستند.

افراد مشهور جهان

به گزارش فرادید، صرف قهوه، سخنرانی کردن و باشگاه رفتن می‌توانند شروع یک روز خوب برای اکثر ما باشد. زندگی روزمره البته به تدریج ما را خسته و متعاقبا از اهدافمان دور می‌کند، بنابراین نحوه شروع روز از اهمیت والایی برایمان برخوردار است.

موفق‌ترین افراد جهان اینگونه روز خود را شروع می‌کنند:

نیوفاوندلند و لابرادور - کانادا

نیوفاوندلند و لابرادور (به انگلیسی: Newfoundland and Labrador) (به فرانسوی: Terre-Neuve-et-Labrador) شرقی‌تریناستان‌های کانادا است. این استان در شمال شرق آمریکای شمالی واقع شده و با اقیانوس اطلس مرز ساحلی دارد. مرکز استان و در عین حال بزرگ‌ترین شهر آن سینت جانز است.

نیوفاوندلند

نیوبرانزویک-کانادا

استان نیوبرانزویک(به انگلیسیNew Brunswick) یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا با جمعیتی در حدود ۷۶۰۰۰۰ نفر می‌باشد. مناطق بکر در این استان به وفور یافت می‌شود. ۸۵ درصد این استان پوشیده از جنگل است. همچنین چندین جزیره ساحلی در این استان موجود می‌باشد. سنت جان (Saint John) بزرگترین شهر (۱۳۰۰۰۰ نفر جمعیت) و فردریکتون(Fredericton) مرکز این استان می‌باشند. شهر Moncton دیگر مرکز مهم شهری این استان محسوب می‌گردد. این استان دو زبان رسمی دارد. ۳۵ درصد آنها فرانسوی (که زبان اول محسوب می‌شود) صحبت می‌کنند و ۶۵ درصد مابقی انگلیسی زبان هستند.

مَنیتُبا-کانادا

مَنیتُبا (به انگلیسی: Manitoba) یکی از استان‌های کانادا است. مرکز آن وینیپگ است. وسعت مَنیتُبا ۶۴۷٬۷۹۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۱٬۲۰۷٬۹۵۹ نفر (برآورد سال ۲۰۰۸) است.

Manitoba

تاثیر این اقوام امروزه در استان کاملاً مشخص است همانطور که اسم استان از فرهنگ Cree به معنی «تنگه روح مَنیتُبا» گرفته شده‌است. شرکت Hudson's Bay Company در دهه ۱۶۰۰ با شروع تجارت پوست سفر به این استان را آغاز کرد. این استان در سال ۱۸۷۰، سه سال بعد از استقلال کانادا به کنفدراسیون کانادا ملحق شد. کمی پپس از آن مردمان Metis به دنبال هویت فرانسوی و بومی خود شورش به پا کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و زمینی به آنها داده نشد.

بریتیش کلمبیا - کانادا

بریتیش کلمبیا (به انگلیسیBritish Columbia) ، (به فرانسویla Colombie-Britannique) غربی‌ترین استان کانادا است. این استان در ۱۸۷۱ (میلادی) به عنوان ششمین استان به کنفدراسیون کانادا پیوست. بریتیش کلمبیا در ۲۰۰۴ جمعیت آن ۴٬۱۶۸٬۱۲۳ نفر بود. مرکز استان ویکتوریا و بزرگ‌ترین شهر آن ونکوور است.

بریتیش کلمبیا

آلبرتا-کانادا

اَلبرتا (به انگلیسیAlberta) یکی از استان‌های کانادا است.

آلبرتا

جغرافیا

مرکز آن ادمنتون، مهم‌ترین شهر آن کلگری است و شهر بنف از نقاط دیدنی این استان می‌باشد. مساحت آلبرتا ۶۶۱٫۸۴۸ کیلومتر مربع است؛ و بعد از کبک، انتاریو، بریتیش کلمبیا در رده چهارم قراردارد. رشته کوه‌های راکی در غرب اَلبرتا قراردارند. تعداد زیادی رودخانه و چشمه و دریاچه در این استان قراردارد و منبع آب و همچنین پوشش گیاهی خوبی است. سه دریاچه بزرگ اَلبرتا عبارتند از Lake Claire, Lesser Slave Lake, Lake Athabasca.

کانادا

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

الیزابت دوم ملکهٔ انگلستان، ملکهٔ کشور کانادا نیز هست و قانون به امضاء و به نام او رسمیت و ضمانت اجرایی پیدا می‌کند.

هرچند کانادا پس از روسیه بزرگترین کشور جهان است، اما جمعیت آن تنها حدود یک پنجم جمعیت روسیه می‌باشد. نزدیک به ۹۰ درصد از جمعیت این کشور در امتداد مرز جنوبی آن، تا فاصله ۲۰۰ کیلومتری آمریکا زندگی می‌کنند. پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا به ترتیب تورنتو، مونترآل و ونکوور می‌باشند.

دویستمین مرد ثروتمند جهان بیسواد است!

رسانه‌های رسمی انگلستان اعلام کردند که یکی از میلیونرهای این کشور سواد خواندن ندارد .

به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا، «اندریاس پاناییوتو» با 400 میلیون پوند ثروت که در رده دویستم ثروتمندترین فرد جهانقرار دارد، نمی‌تواند بخواند.

مهیج‌ترین آثار باستانی مصر کدامند؟

مصر باستان یکی از تمدن‌های بزرگ جهان است.پس از ظهور پادشاهی متحد در سال 3150 قبل از میلاد ، یک سری از سلسله‌های پادشاهی در مصر برای سه هزار سال بعدی در آن حکومت می‌کردند. در طول این دوره‌ی طولانی و باور نکردنی ، مصریان باستان برخی از مشهورترین آثار باستانی را ایجاد کردند که هنوز هم باقی است. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از آثار باستانی جذاب مصر را بیان کنیم.

فعالیت هایی که شما را باهوش‌تر خواهد کرد

تقویت مغز boost-brain

چگونه میتوانیم مغزمان را تقویت کنیم ؟ شاید کلیت سوال یک جواب قطعی نداشته باشد اما چه کسی از سرگرمیهمراه با مقدار کوچکی تقویت مغز بدش می‌آید؟

تمام قسمت‌های بدن ما پیر می‌شوند، و صدالبته که ذهن ما هم از این قاعده مستثنا نیست. همه‌ی ما شاهد افت عملکرد ذهنی بستگان مسن‌تر خود بوده‌ایم. متاسفانه آنها حافظه‌ی کوتاه‌مدت خود و کارکردهای اجرایی ذهن خود را به مرور از دست می‌دهند، چون لوب راست قدامی، ماده‌ی خاکستری خود را از دست می‌‌دهد و “نرم و انعطاف‌پذیر‌‌” می‌شود. حتی اگر آلزایمررا هم مد نظر قرار ندهیم، مغز ما به هر حال پیر می‌شود. با این حال، علم عصب‌شناسی برای ما روشن ساخته‌است که می‌توانیم این فرآیند را به تعویق بیندازیم. در برخی موارد، می‌توانیم با درگیر کردن ذهن‌مان با کارهایی مشخص، از کاهش عملکرد ذهن خود جلوگیری کنیم؛ کارهایی که ما بیشترشان را سرگرمی در نظر ‌می‌گیریم. در این مقاله ۷ مورد از این فعالیت‌ها عنوان شده‌اند.

آسانترین زبان های دنیا برای یادگرفتن

در مطلب با عنوان پنج زبان مشکل دنیا برای یادگرفتن که حدود دو هفته پیش در اختیار شما عزیزان قرار دادیم به معرفی سخت ترین زبان های دنیا برای یاد گرفتن پرداختیم امروز قصد داریم که راحت ترین زبان های دنیا را بر اساس گفته های زبان شناسان و به نقل از وبسایت Third Age برای شما عزیزان معرفی کنیم.

چرا به هنگ کنگ سفر کنیم؟

سفر به چین بدون دیدن هنگ کنگ مزه ندارد ! ساکنان بومی و کسانی که به این شهر سفر کرده اند، «هنگ کنگ» را یک شهر زیبا و جالب می دانند و درباره ی این موضوع همه موافق هستند. «هنگ کنگ» شهر بزرگی است. اگر بخواهید در این شهر زندگی کنید، باید آن قدر پولدار باشید که بتوانید یک آپارتمان مناسب بخرید. علاوه بر این، باید با شلوغی و ازدحام جمعیت، ترافیک سنگین، آلودگی هوا و سیاست های بی ثبات این شهر نیز کنار بیایید. اما بدون شک این عوامل، بر روی فردی که بخواهد از این شهر بازدید کند، تأثیری ندارد. «هنگ کنگ» شرایط خوبی هم دارد؛ آب و هوای مناسب و پوشش گیاهی استوایی که تا به حال در جایی آن را ندیده اید. این شهر به «مروارید شرقی» معروف است. در این مقاله به ۲۰ ویژگی جذاب شهر «هنگ کنگ» می پردازیم که نشان می دهد چرا «هنگ کنگ» محل جذابی برای سفر است.

غذاهای خیابانی تایوان

taiwan-street-food

خوردنی‌های کوچک یا همان xiǎochī تایوانی‌ها به قدر کافی مشهور است و هیچ سفری بدون چشیدن طعم غذاهای خیابانی در تایوان کامل نخواهد بود. بازارهای شبانه در این میان، یکی از بهترین مکان‌ها برای انتخاب و چشیدن طعم چنین غذاهایی است . شما می‌توانید زمان زیادی را در آن صرف کنید و از یک غرفه و به غرفه‌ی دیگر بروید و بهترین طعم مورد نیاز خود را بیابید . در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین غذاهای خیابانی در تایوان را معرفی کنیم که می‌تواند اشتهای شما را به خوبی تحریک کند. این غذاها در سراسر کشور یافت می‌شوند .

چگونه یک برنامه بازاریابی خوب داشته باشیم؟

برنامه بازاریابی marketing-planning

شرکت‌هایی که در بازاریابی موفق هستند با یک برنامه بازاریابی شروع می‌کنند. برنامه کمپانی‌های بزرگ شاید به صدها صفحه برسد؛ اما برای شرکت‌های کوچک شاید چند صفحه کفایت کند. حداقل سه ماه یکبار به برنامه بازاریابی که می‌نویسید رجوع کنید اما بهتر است که اینکار را به صورت ماهانه انجام دهید. حتماً هربار گزارش ماهانه به آن اضافه کنید. اینکار باعث می‌شود بتوانید روند جلو بردن طرح‌تان را بررسی کنید.

هفت زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

هفت زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵ توسط سایت “BOX NEWS BOX ” معرفی شده اند. انوشه انصاری،سحر هاشمی و شهر زاد رفعتی با ثروتی بین :۷۵۰ و ۳۵ میلیون دلار در رتبه های اول و سوم قرار دارند.

12 کودک میلیونر خود ساخته!

کودکان میلیونر

کارآفرینی و ثروت فکر مارا به طرف فردی با حداقل 30 سال سن می‌برد همانطوری که وقتی از کودکان صحبت می‌شود فکرمان بر روی بازیگوشی و شیطنت معطوف خواهد شد اما آیا می‌توانید یک نوجوان را در مقام کارآفرینی موفق و میلیونری خود ساخته تصور کنید؟

به گزارش آلامتو به نقل از مگلی ؛ در حقیقت شمار فراوانی از میلیونرها وجود دارند که حتی تاکنون دبیرستان شان را هم تمام نکرده اند. منظور آنهایی که در خانواده های ثروتمند زاده شده اند نیست. حرف از میلیونرهای خودکفایی است که حتی به سن افتتاح حساب بانکی هم نرسیده اند. صحبت از بچه هایی است که از تجارت سر در می آورند و می دانند چگونه پول درآورند. این ذهنیت از سنین کم آغاز می شود.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan