توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

همایش ها

  • ۲۱۱۵

منابع گیاهی غنی از آهن را بشناسید

منابع گیاهی آهن

آیا شما نیز به دنبال افزودن آهن به رژیم غذایی خود هستید و دوست ندارید از گوشت استفاده کنید؟ در این مقاله قصد داریم چند مورد از  غذاهای تایید شده‌ای که حاوی آهن هستند را معرفی کنیم.

اگر قصد دارید مصرف گوشت قرمز را کمتر کنید، حتما مقدار آهن دریافتی بدن نیز کاهش پیدا می‌کند. غذاهای گیاهی نیز حاوی مواد معدنی هستند اما به خوبی جذب نمی‌شوند. تنها ۲ الی ۲۰۰ درصد از آهن موجود در گیاهان از طریق سیستم گوارشی بدن وارد خون می‌شود و ۱۵ الی ۳۰ درصد از آن از طریق غذاهای حیوانی تامین خواهد شد. اما خوشبختانه راه حل مفیدی برای اینکار وجود دارد. کافیست ویتامین C را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این ویتامین می‌تواند مقدار جذب آهن غیر هم را افزایش دهد. در ادامه با شش ماده گیاهی حاوی آهن اشنا می‌شوید که هر کدام از آن‌ها با میوه یا سبزیجاتی جفت می‌شود که حاوی ویتامین C است. بنابراین از جذب آهن مطمئن  خواهید شد.

زندگی تان را لذت بخش کنید

زندگی لذت بخش

۱. ذهن‌تان را برای خوش‌بینی برنامه ریزی کنید

احساسات ما بر افکار و اعمال‌مان تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که وقتی از خراب‌بودن هوا یا گذراندن هفته‌ای پرتنش ناراحتیم، حتی حال خارج‌شدن از تختخواب را هم نداریم.

مشکل این است که اطراف ما پر از چیزهایی منفی شده است که نمی‌توانیم کاری برایشان بکنیم. اما می‌توانیم ذهن‌مان را برای خوش‌بین بودن برنامه‌ریزی کنیم. البته نمی‌توانیم همه‌ی افکار منفی را با داشتن ذهنی مثبت اندیش به دام بیندازیم، اما با روش‌های زیر می‌توانیم مهار آنها را به دست بگیریم:

فواید گریه کردن

فواید گریه

ما با گریه وارد این دنیا می‌شویم، اما به دلایلی با بالا رفتن سن، عمل اشک ریختن، هم در زنان و هم در مردان، به‌عنوان علامتی از ضعف  تلقی می‌شود. اما عمل غیرارادی گریه کردن، از راه‌های زیادی، درحقیقت به نفع روان، جسم، و روح ماست. جلوی اشک‌های‌تان را نگیرید؛ اگر این‌کار را بکنید، بیشتر به ضررتان است تا به نفع‌تان.

برای این‌که دلیلش را بدانید، بینید وقتی گریه می‌کنید چه اتفاقاتی می‌افتد:

پارک های دیدنی تهران

پارک های دیدنی تهران

شلوغی و ترافیک سنگین تهران بیشتر از هرچیزی روح ساکنین و گردشگران را آزار میدهد، در این شلوغی گشت و گذار در یک پارک دلنشین حتی برای دقایقی میتواند آرامبخش باشد. در این مقاله سعی کرده ایم برخی از پارک های دیدنی تهران را به صورت مختصر معرفی کنیم تا در آینده در سری مطالب تهرانگردی به معرفی کامل آنها بپردازیم.

شانزده روستای رویایی

با مشاهده تصاویر انسان تصور می کند که این روستا ها متعلق به روایات کتاب داستان های پریان بوده و از رویا به حقیقت مبدل شده اند. با این حال، این روستاها کاملا واقعی بوده و باید زیبایی آنها را تحسین کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، در گوشه و کنار جهان روستاهای بسیار زیبا با طبیعتی بکر و معماری منحصر بفرد وجود دارند. برای این گزارش تصاویر 16 روستای رویایی و دل انگیز در نقاط مختلف جهان را انتخاب کرده ایم.

رویایی ترین روستا های جهان

جزیره پنانگ در مالزی

جزیره پنانگ در مالزی یک مقصد باور نکردنی دارای معماری تاریخی و جاذبه های گردشگری فراوان است. می توانید پارک های ملی و یا معماری های باور نکردنی را در این جزیره کشف کنید. از ساختارهای استعماری تا هنر معاصر خیابانی، جزیره پنانگ یک کانون فرهنگی در آسیا به حساب می آید. بهترین آن ها غذاهای فوق العاده مالزی و اسکله زیبای آن است.به همین دلیل است که جزیره پنانگ یک مکان فوق العاده دیدنی محسوب می شود. یک نمای کلی از جاذبه های گردشگری در پنانگ:

  1. خو کونگسی Khoo Kongsi

جاذبه های گردشگری پنانگ مالزی - خو کونگسی-khoo_kongsi

حمایت از هنرمندان صنایع دستی

صنایع دستی

طرح حمایت ترویجی از صاحبان صنایع دستی با عنوان«زبردستان» به منظور حمایت از هنرمندان و نیز معرفی بیشتر صنایع دستی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور؛  فریدون میرزالو مدیرکل حمایت  از تولید معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور ضمن معرفی این طرح حمایتی در حوزه معرفی و ترویج صنایع دستی گفت:  این  پروژه امکان معرفی محصولات  صنایع  دستی را برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی  فراهم آورده و سرعت رشد  و معرفی کالاهای هنری صنایع دستی را  افزایش خواهد داد.

نه تا از عادت های خوب برای زندگی سالم تر

نه عادت خوب برای زندگی بهتر

با رعایت نکات ساده ای در آداب و عادات روزانه می توانید به حفظ سلامتی خود و خانواده تان کمک کنید که 9 مورد از این نکات ساده عبارتند از:

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan