توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

خواص پرتقال

خواص پرتقال

خواص پرتقال

مناطق و جاذبه های گردشگری بلغارستان

اگر قصد سفر به یک کشور متفاوت اروپایی را دارید، بلغارستان یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.

در سال های اخیر بلغارستان به یکی از مراکز مهم گردشگری ایرانیان تبدیل شده است، به همین دلیل می خواهیم به این کشور زیبا و جذاب سفر کوتاهی داشته باشیم تا بیشتر با جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شویم.

بلغارستان از شرق به دریای سیاه متصل است و سواحل زیبایی دارد از شمال هم همسایه ی رومانی می باشد و مقدونیه و صربستان هم دیگر همسایگان این کشور زیبا هستند، بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته و یکی از زیباترین مناطق این قاره است، جای تعجب نیست که این کشور بسیار مورد توجه گردشگران آسیایی قرار گرفته است چون در واقع بلغارستان از همه چیز کمی بهره برده است و انواع جاذبه های گردشگری را در خود جای داده ، در عین حال هزینه ی سفر به این منطقه هم به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار مناسب است.

شهر-کهن-پلودیو

جاذبه های گردشگری لنکاوی در مالزی

لنکاوی

شهر لنکاوی از معروف‌ترین نقاط مالزی است که در دریای اندامن در سواحل شمال غربی مالزی قرار گرفته است. این مجمع‌الجزایر، متشکل از تقریبا صد جزیره است. جزیره‌هایی که بسیاری از آنها قابل سکونت نیستند و با انبوهی از جنگل‌های استوایی، گردشگاه بسیاری از مسافرها شده‌اند. جاذبه‌های دیدنی لنکاوی محبوب گردشگران بسیاری در دنیا است، بسیاری از جاذبه‌های اکوتوریستی این جزیره در حفاظت سازمان یونسکو می‌باشد.

7 Creative Ways to Learn a New Language

Today, we’re going to share with you, the top 7 creative ways to learn a language, the pros and cons included.

1. Conversation Exchange

تولید محتوا چیست؟

به تازگی تولید محتوا به یکی از مشاغل و حرفه‌های مهم در جامعه تبدیل شده است. همه ما هر روز به محتواهای مختلف نیاز داریم. فرقی هم ندارد چه کاره هستیم و جایگاه ما کجاست. ما به انواع محتواها مانند محتواهای اطلاع‌رسانی، آموزشی، علمی، سرگرم‌کننده و غیره نیازمند هستیم. در این مقاله با تولید محتوا و سبک‌های مختلف آن آشنا می‌شویم.

تولید محتوا

بگذارید اول تعریف ساده‌ای از «محتوا» داشته باشیم:

میانه‌تان با سبزیجات غده‌ای چگونه است؟

ترب سیاه

میانه‌تان با سبزیجات غده‌ای چگونه است؟ اصلاً ترب سیاه می‌خورید؟ فرقی نمی‌کند به صورت خام باشد و یا اینکه از شربت آن استفاده شود. ترب سیاه یکی از آن غده‌ای‌های درمان‌گر است. استفاده از این درمانگر طبیعی هم نیازی به دنگ و فنگ زیاد ندارد. با مصرف آن خیلی ساده می‌توانید برای مشکلات گوارشی، کبدی، سرفه و غیره راه چاره‌ی خوبی پیدا کنید. با ما باشید تا بیشتر با ترب سیاه آشنایتان کنیم.

 

اخبار؛ نرخ ویزای دریایی عمان کاهش یافت

نرخ ویزای دریایی خط تازه تاسیس خصب - بندرعباس به منظور جذب بیشتر گردشگران و مسافر ایرانی کاهش یافت. شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) گفت: برنامه سفر خط کشتیرانی مسافری دریایی در مسیر بندر عباس - خصب که قبلاً برای فعالیت دو روز در هفته برنامه ریزی شده بود، تغییر کرد. این خط کشتیرانی قرار است در روزهای پنج شنبه از خصب وارد بندرعباس شود و پس از اقامت یک هفته ای گردشگران عمانی در ایران، پنج شنبه بعدی بندرعباس را به مقصد عمان ترک می کند. 

روش هایی مطمئن و کم هزینه برای بازاریابی موفق

بازاریابی موفق

بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این اساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است.

بر این اساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هر حرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.

در ادامه روشهایی مطمئن و کم‌هزینه برای بازاریابی موفق آمده است :

چرا جوان ایرانی به لاتاری فکر می کند؟

ثبت نام لاتاری

مهاجرت، پناه جویی، ترک وطن یا هر مفهومی شبیه به این ها، سال هاست که در ایران و بسیاری از کشورهای جهان به یک مسئله جدی و پیچیده اجتماعی تبدیل شده است.

کشورهایی که متقاضیان زیادی برای ورود دارند از یک لحاظ، و کشورهایی با شرایط عکس از لحاظ های دیگری قابل بررسی هستند. بااین حال همیشه مشکلات زیادی بر سر راه مهاجرت وجود دارد.

با تمام این مشکلات و سخت تر شدن هر روزه دریافت اقامت یا پذیرش پناه جویی از کشورهای دیگر دنیا، یک راه میان بر هست که شما می توانید در مدت کوتاهی نه تنها به گرین کارت ایالات متحده دست پیدا کنید، بلکه بعد از آن می توانید تمام شرایط تحصیلی، کاری و رفت و آمد بین کشور جدید و زادگاهتان را به راحت ترین شکل ممکن در اختیار داشته باشید.

اخبار؛ قطار فوق العاده برای ایام اربعین

معاون مسافری راه آهن از افزایش ظرفیت همه قطارهای حومه ای استان تهران با توجه به افزایش تقاضا خبر داد و گفت: به علت افزایش تقاضا در ایام اربعین قطارهای فوق العاده ترکیبی راه اندازی شد. که از سیاست گذاری های مهم دولت، توجه جدی به این ایام و افزایش تعداد سیر قطارهای حومه ای شهرهای بزرگ است. اولین قطار ترکیبی به سمت کربلا با قیمت یکصدوسی هزار تومان از امروز هیجدهم آبانماه سال نود و پنج حرکت می کند. 

طرز فکری متفاوت به سوی پیشرفت

به دنبال موفقیت و پیشرفت هستید؟ باید طرز فکری متفاوت نسبت به اکثریت جامعه داشته باشید تا جزء آن درصد اقلیتی باشید که به موفقیت می‌رسند.

موفقیت و پیشرفت: توسعه گردشگری؛ نوشته ای از مهرشادگلابچی

پیشرفت، پویایی و رشد از ملزومات زندگی هستند. بدون آنها، سلامتی، خوشحالی، بلندپروازی و دستیابی به اهداف زندگی ممکن نیست. انسان موجودی است با قابلیت‌هایی حیرت‌آور که می‌تواند چالش‌های فراوانی را پی‌در‌پی بپذیرد و آنها را تمام و کمال به انجام برساند. شاید نتوانید بعضی کارها را انجام دهید (تأکید می‌کنم، شاید!) اما مطمئن باشید اگر به اندازه‌ی کافی برای انجام دادن آنها انگیزه داشته باشید، می‌توانید محال را ممکن کنید. یک انگیزه‌ی قوی، انرژی لازم برای عملی کردن اهداف‌تان را فراهم می‌کند. برخی افراد در مرحله‌ی عمل با بهانه تراشیدن، ناخواسته سدی بین خودشان و آرزوهایشان می‌سازند. اگر می‌خواهید جزء این دسته نباشید، باید تفکری پویا داشته باشید و تمام کارهایی که انجام می‌دهید در مسیر رشد و رسیدن به اهداف‌تان باشد. شاید از کسانی که ادعا می‌کنند در این زمینه تخصص دارند شنیده باشید «این قبیل کارها نیازمند تمرینات ذهنی پیچیده‌ای است». اصلا این طور فکر نکنید! برای داشتن طرز فکری پویا، کافی‌ است ذهنی باز و آماده داشته باشید، بخواهید تجربیات جدیدی کسب کنید و بدانید که با استمرار و داشتنِ پشتکاری قوی می‌توانید کارایی خود را روز به روز بهتر کنید.

اخبار؛ راه اندازی پاسگاه ویژه گردشگران خارجی در تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: پاسگاه ویژه گردشگران خارجی تا پایان سال راه اندازی می شود. علی رفیعی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه با موقعیت یابی در صدد هستیم تا مکان مورد نظر برای ایجاد پاسگاه ویژه برای گردشگران خارجی را در شهر تهران ایجاد کنیم، به گفته وی، منطقه 12 شهر تهران، منطقه ای ایده آل برای احداث پاسگاه برای گردشگران خارجی به شمار می آید. 

پزشکان در مورد قورت دادن آدامس چه می گویند؟

عوارض ناشی از خوردن آدامس

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که آدامسی را قورت داده باشیم و در مورد عوارض خطرناک آن نگران باشیم ؟! در این مقاله میخواهیم نظر پزشکان در مورد این مسئله را بررسی کنیم.

جویدن آدامس از عاداتی است که بسیاری از افراد دارند. با ورود انواع و اقسام طعم ها و مزه های آدامس، میزان مصرف آن در میان افراد افزایش هم پیدا کرده. همیشه این هراس وجود داشته که وقتی ناگهان و به طور غیر عمدی آدامسی را قورت می دهیم چه اتفاقی در بدن مان رخ می دهد و همواره شایعات فراوانی مبنی بر قورت دادن آن وجود داشته. اینکه آدامسی که قورت داده اید تا ۷ سال در داخل معده تان باقی خواهد ماند، درست نیست. این گفته یک کذب محض است. البته بدین معنا هم نیست که هرچقدر دلمان بخواهد چنین کاری را انجام دهیم.

برترین مراکز خرید خیابانی را بشناسید

برترین مراکز خرید

اگر میخواهید در هنگام گردشگری یا سفرهایتان از خریدهای لوکس لذت ببرید پس باید با برترین مراکز خرید هم آشنا باشید، در این مقاله با ما همراه شوید تا با برترین مراکز خرید خیابانی آشنا شوید.

رفتن به مراکز خرید جزو لذتبخش ترین اوقاتی است که می توان در سفر گذراند.

همه گردشگران از ابتدای سفر در تکاپوی پیدا کردن بهترین مراکز و خیابان های معروف خرید در مقاصد خود هستند. پس در ادامه با بهترین های خرید همراه ما باشید.
در شهرهای بزرگ مد و فشن در دنیا، اغلب خیابان‌هایی برای تمرکز برندها در نظر گرفته شده است که این خیابان‌ها به بهترین خیابان‌های خرید در دنیا تبدیل شده‌اند.

روستای برنت سوادکوه

روستای خوش آب و هوای برنت که در 106 کیلومتری جنوب ساری در 30 کیلومتری شهرستان پل سفید قرار دارد . حدوداً 800 نفر جمعیت در بهار و تابستان بخاطر موقعیت جغرافیایی جمعیت دارد .

روستای برنت سوادکوه

چگونه به برنت برویم

در شرق تهران دو محور مواصلاتی به سمت شمال ایران وجود دارد.جاده هراز وفیروزکوه . برای رفتن به روستای برنت باید جاده فیروزکوه را انتخاب کرد .بعد از عبور از منطقه خوش آب و هوای فیروزکوه، راه سواد کوه را در پیش می‌گیریم. حدود 5 کیلومتری سوادکوه، در قسمت راست جاده، تابلوی کوچکی نصب شده است که دهکده «بِرِنِت» را به شما نشان می دهد.

دیکتاتورهای ساقط شده جهان

دیکتاتورهای جهان دارای خانه ها و اقامتگاه های زیادی بودند . برخی تا اندازه ای ساده و برخی مجلل و رویایی. به هر حال، سلیقه دیکتاتورها هم در مورد بعضی از مسائل با هم متفاوت است مگر سرکوب و عشق به قدرت.

در این گزارش تصویری نگاهی داریم به خانه تعدادی از دیکتاتورهای ساقط شده جهان که همگی مرده اند به استثنا یک نفر. البته دیکتاتورها اغلب صاحب کاخ ها، ویلا ها و اقامتگاه های متعددی بودند اما در این گزارش فقط مشهورترین خانهآنها معرفی می شود. پس از سقوط این دیکتاتورها خانه هایشان سرنوشت متفاوتی داشتند.

خانه دیکتاتورهای ساقط شده

مثلث برمودا

مثلث برمودا از آن دست معماهایی در رابطه با جهان ماست که تا امروز پاسخی قطعی برای حل آن پیدا نشده است.

مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیهٔ غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده و یا از بین رفته‌اند. این محدوده بطور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد.

سخت جان ترین توپ دنیا

توپ گلف

توپ گلف از آن دسته وسایلی است که باید گفت که هیچ جانبه نمی شند و هر تلاشی برای خرد کردنش بی نتیجه باقی می ماند. این توپ در ظاهر کوچک، حتی زیر غلتک هم دوام می آورد و اتفاقی برایش روی نمی دهد. 

دلیل این دوام و استحکام، استفاده از مواد لاستیکی در ساخت این توپ است که به آن خاصیت نشکن بودن بخشیده و طول عمر این محصول را افزایش می دهد. 

نهایت اتفاقی که ممکن است برای این توپ روی دهد، تغییر شکل جزیی است. 

پنج آبادی شگفت انگیز در دل کویر

کویر یکی از بزرگترین شگفتی هایی است که خداوند بر روی زمین  قرار داده است. شن های بی نهایت، عظمت و بسیاری ویژگی های دیگر همه در کنار هم کویر را منحصر به فرد کرده اند.

اگر قصد دارید از از زیبایی های کویر بیشتر بهره مند شوید باید به آبادانی هایی سر بزنید که در دل بزرگترین کویرهای دنیا به وجود آمده اند. این بخش از زمین دقیقا همان نقطه ای است که به عنوان بهشت های زمینی آن هم در دل کویر یاد می شود. برای آشنایی بیشتر با این  مناطق بهتر است با ما همراه باشید.

چگونه مغز و بدن را سم زدایی کنیم؟

مغز و بدن

اگر قصد سم زدایی کردن بدن خود را دارید شاید بهتر باشد ابتدا با مفاهیم اولیه سم زدایی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با فرآیند سم زدایی آشنا شوید:

در این مطلب درباره سم زدایی مغز و بدن از یک سم مهلک به کمک چند خوراکی بسیار مفید و سودمند بحث می شود. بعد از خواندن این مطلب از این که تا به حال نسبت به این سمع بی تفاوت بودید و این که چرا تا به حال کسی چیزی به شما نگفته است متاسف خواهید شد.

آیین سنتی فردینماه طبری

آیین سنتی فردینماه طبری

آیین سنتی فردینما طبری هر ساله با آغاز سال نو طبری مازنی که در مرداد ماه است، در کندلوس مازندران برگزار می‌شود. فردینماه تبری یکی از آداب و رسوم زیبای ایرانیها در منطقه مازندران در هنگام شروع سال تبری مباشد. مردم مازندران با شروع سال جدید تبری آیین سنتی فردینه ما را برگزار می کنند که در این جشن برنامه‌های مختلفی اجرا می شود از قبیل سرنا نوازی، کشتی محلی، نمایش آیینی محلی، موسیقی محلی و پخت آش ترش که یکی از غذاهای سنتی مازندران در مناطق کوهستانی است.

چگونه صبح زود سرحال باشیم؟

خواب

در زندگی‌های پر مشغله‌ی ما، اولین چیزی که کنار گذاشته می‌شود خواب است. و صورتمان هم اولین جاییست که این فقدان را آشکار می‌کند. بنابراین تا زمانی که دوباره به روتین هشت ساعت خواب شبانه‌تان بازگردید، در این مطلب شما را با سه چیز آشنا می‌کنیم که علائم رایج خستگی را کاهش می‌دهد.

۱ ۲
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan