توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

خوردن این آجیل‌ها در ایام نوروز ممنوع

فاصله بین مصرف آجیل و میوه در ایام نوروز

حاج محمدخانی با اشاره به اینکه فصل بهار زمان پاکسازی بدن به خاطر نبود فعالیت مناسب در فصل پاییز و تجمع چربی‌ در اطراف بافت‌های بدن است، گفت: به همین دلیل افراد باید در هنگام دید و بازدیدهای نوروزی به جای مصرف آجیل و شیرینی میوه بیشتر مصرف کنند و فاصله بین خوردن میوه و آجیل حداقل باید حدود 3 ساعت باشد.

مصرف تخمه در نوروز ممنوع

وی ادامه داد: در ایام نوروز مصرف تخمه‌ها برای دستگاه گوارش مناسب نیست و به همین دلیل با مصرف بیش از حد آجیل افراد دچار درد و زخم معده و حتی التهاب و در نتیجه دچار تهوع می‌شوند.

وی تأکید کرد: بهتر است افراد حجم بالایی از آجیل و شیرینی در ایام عید مصرف نکنند تا دچار بیماری‌های غیر واگیر نشوند.

حاج محمدخانی اظهار کرد: بادام هندی و بادام زمینی سبب تولید خلط غلیظ شده و چربی خون را بالا می‌برد.

درمان خانگی مشکلات گوارشی در تعطیلات

وی ادامه داد: اگر افرادی دچار مشکلات گوارشی هستند باید از دمنوش‌های خالصی مانند بومادران، بابونه، عرق نعنا، شیرین بیان، زنیان استفاده کنند.

وی یادآور شد: اگر کودکان به دلیل مصرف بیش از حد آجیل و شیرینی ها در مهمانی‌ها دچار تب و تهوع شدند باید به مدت 3 روز اطراف ناف بچه را به سمت عقربه‌های ساعت ماساژ دهند و هر روز خاکشیر به کودکان داده شود.

نیک سیرت
عالی بود / عالی بود 
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan