توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

۵ عادت زنان موفق

۱. گوش دادن به موسیقی

شاید با خودتان فکر کنید که تقریبا همه صبح‌ها در مسیر رفتن به محل کار یا دانشگاه موسیقی گوش می‌دهند، اما لزوما همه  جز زنان موفق نیستند، چرا؟ بیایید کمی دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم، ما هر روز چه موسیقی گوش می‌دهیم؟ آیا این موسیقی تاثیر مثبتی روی ما دارد یا برعکس تمام انرژی صبح‌مان را می‌گیرد؟ لیستی به عنوان آهنگ‌های صبحگاهی درست کنید و آن را با آهنگ‌های شاد و آنهایی که اعتماد به نفستان را بالا می‌برد پر کنید. این آهنگ‌ها را نه در مسیر رفت و آمد، بلکه از زمانی که بیدار می‌شوید تا از خانه خارج شوید، یا مشغول کارهای خانه شوید گوش دهید.

با این کار انرژی صبحگاهی شما از بین نرفته و آماده خلاقیت و موفقیت بیشتر می‌شوید. ماری لنین موسس وبسایت ورزشی body conception می‌گوید: من از موسیقی الهام می‌گیرم و انگیزه بیشتری در من ایجاد می‌کند. من باور دارم که اگر موسیقی را وارد زندگی‌مان کنیم، زندگی مطلوب‌تری خواهیم داشت.

۲. خواندن جملات الهام بخش

خواندن و شنیدن جملات الهام بخش به خصوص در ابتدای صبح ذهن ما را برای دریافت موفقیت و انرژی مثبت باز نگه می‌دارد. در واقع وقتی جمله‌ای الهام بخش از فردی می‌خوانیم، ناخودآگاه به ذهنمان القا می‌کنیم که موفقیت برای ما بسیار نزدیک است و رسیدن به آن سخت نیست.

می‌توانید با یکی از دوستانتان قرار بگذارید و هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب یک جمله الهام بخش برای یکدیگر بفرستید. با این کار هم روز دو جمله می‌خوانید و هم متعهد به انجام آن می‌مانید. یادتان باشد که این کار شاید نهایتا یک دقیقه از شما زمان بگیرد اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در روزتان خواهد داشت.

۳. مراقبه کردن

زنان موفق هر روز و گاهی روزی دوبار مراقبه یا مدیتیشن می‌کنند. آنها باور دارند که این عادت تا حد بسیار زیادی در موفقیت آنها نقش دارد. مراقبه به شما کمک می‌کند تا تمام مشغله‌های ذهنی که در بسیاری از موارد هم غیرمهم هستند را کنار بگذارید و ذهنتان را برای ایده‌های تازه و خلاقیت در راه رسیدن به اهدافتان باز کنید.

نیکول کاردوزا موسس سایت yoga foster می‌گوید: من هر روز حتی چند دقیقه کوتاه مدیتیشن می‌کنم، چون به من کمک می‌کند تا بتوانم بهتر فکر کنم و سریعتر تصمیم بگیرم. مراقبه باعث می‌شود تا در طول روز آرامش داشته باشم و در نتیجه با خلاقیتی بیشتری کار کنم. مراقبه بخشی از عادت‌های روزانه من است و تحت هیچ شرایطی حذف یا کم نمی‌شود.

خانومانه; ۵ عادت زنان موفق که قبل از صبحانه آنها را انجام می‌دهند

۴. سحرخیز بودن

زنان موفق سحرخیزند. بیشتر آنها قبل از به صدا درآمدن ساعت از خواب بیدار می‌شوند و در همان ابتدای صبح ورزش و مطالعه می‌کنند. شاید در ابتدا صبح زود بیدار شدن سخت باشد اما با تکرار متوالی آن طی چند روز تبدیل به عادت شما می‌شود و آن زمان است که از آن لذت خواهید برد. محققین طی یک تحقیق دریافتند کسانی که طلوع خورشید را می‌بینند انرژی خلاقانه بسیار زیادی در طول روز دارند.

البته بخش مهمی از این عادت داشتن خواب کافی است. برای اینکه سحرخیز بودن را تبدیل به عادت خود کنید باید شب‌ها  زودتر بخوابید تا بتوانید خواب کافی داشته باشید. اگر با خودتان فکر می‌کنید که شب‌ها کلی کار دارید و زود خوابیدن امکان پذیر نیست، پیشنهاد می‌کنم به جای مخالفت مدتی برنامه کارهایتان را به صبح منتقل کنید. خیلی زود ذهنتان به آن عادت می‌کند و بدون هیچ دغدغه‌ای یک خانم سحرخیز و موفق می‌شوید.

۵. لیستی از کارهایشان می‌نویسند

در مطلب یک روز پربار برای شما اشاره کردیم که افراد موفق شب قبل از خواب برنامه روز بعدشان را آماده می‌کنند. زنان  موفق علاوه بر این صبح یکبار لیست کارهایشان را بررسی می‌کنند و برای هر کدام زمان تعیین می‌کنند. آنها می‌دانند که در طول روز قرار است چه کاری انجام دهند و باید چه نتایجی از آن داشته باشند.

نوشتن لیست کارها به شما کمک می‌کند تا علاوه بر انجام همه کارها، در پایان روز از خودتان احساس رضایت داشته باشید و با انرژی بیشتری برای رسیدن به اهدافتان گام بردارید.

همه ما زنان موفقی هستیم که با چند تغییر ساده و ایجاد عادت‌های کوچک می‌‌توانیم آینده‌ای که دوست داریم را برای خودمان بسازیم. یادتن باشد که هیچ وقت برای تبدیل شدن به یک زن موفق دیر نیست کافی است یک تصمیم قاطع بگیری و از همین امروز شروع کنید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan