توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
نویسندگان

بسیاری از ستارگان سینما به طور معمول درآمدهای هنگفتی دارند اما برخی از آنها شاید نتوانند به گرد پای گربه مشهور «گرامپی» برسند، دست کم از لحاظ کسب درآمد.

نشریه بریتانیایی اکسپرس نوشته است که این گربه اخمو و عبوس طی دو سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

این گربه به این ترتیب پس از رابرت داونی جونیر و دواین جانسون در رتبه سوم ستارگان پردرآمد قرار می گیرد که در فهرست نشریه معتبر فوربس مکان های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

حتی اگر آمار و ارقام نشریه اکسپرس کاملا دقیق هم نباشد اما نشان می دهد که از برکت داشتن این گربه اخمو به چه پول هنگفتی می توان دست یافت.

سیر موفقیت گربه «گامپی» به سپتامبر ۲۰۱۲ برمی گردد. برادر صاحب این گربه، عکسی از این حیوان اخمو را در اینترنت منتشر کرد.

چهره خاص این گربه نه تنها دنیای مجازی را فتح کرده بلکه روی کالاهای گوناگون از تی شرت و تقویم گرفته تا لیوان و فنجان نقش بسته و برای صاحب گربه نیز درآمدهای کلانی به همراه داشته است.

صاحب گربه از جمله حق و حقوق آثار مربوط به این گربه را فروخته و همچنین با الهام از این گربه و عبوس بودن آن دو کتاب منتشر کرده است.

به نوشته سایت نشریه اشپیگل بیش از ۱۰ هزار کالای گوناگون با چهره این گربه ترش رو می توان در سایت شرکت آمازون سفارش داد.

دو کتابی که صاحب این گربه در سال ۲۰۱۳ منتشر کرده، در فهرست کتاب های پرفروش روز در نشریه نیویورک تایمز بوده اند. به گزارش نیویورک تایمز، بیش از ۱۰۰ هزار تی شرت با چهره این گربه تاکنون به فروش رسیده است.

گربه «گرامپی» در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک بیش از ۷ میلیون طرفدار دارد و در شبکه توئیتر نیز حدود ۲۵۶ هزار نفر «دنبال کننده » این گربه هستند.

grumpy

واژه انگلیسی «grumpy» که به معنای بدخلق، ترشرو، اخمو و عبوس است، به سرعت به اسم هنری این گربه بدل شد.

نشریه بریتانیایی تلگراف به نقل از صاحب ۲۸ ساله این گربه می نویسد: «آنچه این گربه در عرض چنین مدت کوتاهی به آن دست یافته، فوق العاده و باورنکردنی است».

grumpy

گربه گرامپی البته چند صباحی نیز به جمع ستارگان فیلم پیوسته و به تازگی فیلمی با همراهی این بازیگر عبوس به نمایش درآمده است با این عنوان: بدترین کریسمس گربه گرامپی.