توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

سازه های اسرارآمیز قدیمی جهان

تل آبو هوریرا ۱۱۰۰۰ سال

تل آبو هوریرا

دیوارهای مستطیلی خانه‌های قدیمی در منطقه تل ابو هوریرا که داستان جدیدی از نسل هموساپینس را به تصویر می کشد. این دهکده در شمال سوریه با استفاده از رادیوکربن سن ۱۳هزار ساله را مشخص کرده است. اما بخش عمده این سازه باستانی توسط سیل شسته شده و قسمتهای اندکی از آن نیز در عمق دریاچه اسد از دسترسی آسان دور مانده است.

برج جریچو ۹۰۰۰ سال

برج جریچو

اسرار برج یرئیکو یا جریچو در فلسطین با کتاب مقدس، زیبایی، ترس، عظمت و قدرت آمیخته شده است. سنگ اصلی برج که ۸.۵ متر بوده و قدمتی ۱۱هزار ساله دارد به عنوان قدیمی ترین آسمان خراش دنیا نام گرفته است. این برج نقطه عطف پیشرفت تاریخ بشری است. زمانیکه بسیاری از قبایل هنوز مفهوم تمدن و ثبات در یک منطقه را درک نکرده بودند این برج سربه فلک کشیده شده بود. از ۶۵ سال پیش که این برج کشف شد تا به امروز تئوریهای بسیاری برای دلیل حضور آن از نماد دفاع، نگهداری و ثبت زمان گرفته تا نشان برجسته در تحول تاریخ بشر گفته شده است.

سنگهای مقبره بارننز ۴۸۰۰ سال

سنگهای مقبره بارننز

ظاهری فریبنده با نمای تکراری و اسرارآمیز U شکل و راهروهای زیگزاگ اعصاب خورد کننده که ۶۸ قرن در منطقه شمال فرانسهباقی‌مانده اند. این مکان مقبره یک نفر نمی باشد بلکه ۱۱ مقبره مختلف است که در طی قرنها یکی پس از دیگری کشف شده‌اند که ۷۵ متر طول و ۲۵ متر عرض داشته و وزن تقریبی آن ۱۲هزار تن می‌باشد و بزرگترین مقبره مگالیتی (سنگهای بزرگ تاریخی) اروپانامیده می‌شود.

معبد تارکسین ۳۲۵۰ سال

معبد تارکسین

این معابد در همسایگی پائولا و به فاصله نیم ساعت از والتا پایتخت کشور مالت هستند که در سال ۱۹۱۳ توسط کشاورز محلی کشف شدند و از شهرت کمتری به نسبت معابد گانتیجا برخوردار هستند اما به جرأت می‌توان گفت که پیچیده‌ترین معابد دوران باستان در مالت می‌باشند. سه معبد با سنین متفاوت هستند که افسانه‌هایی در مورد سازندگان آن‌ها است. رازهایی از الهام گرفتن این ساخت و سازها از خدای باروری تا حیوانات زیبای بزرگ فرازمینی در پشت بنای این معابد وجود دارد.

معبد سفید اوروک ۳۲۰۰ سال

معبد سفید اوروک

نام اصلی این قلعه معلوم نمی باشد و این نام از سنگهای سفید و آجرهای دیواره آن گرفته شده است. این معبد حدود ۲۰ متر طول داشته و در منطقه اور در امپراتوری سومری ساخته شده که به دلیل ارتباطات آن با آئو قدیمی ترین خدای سومری و یکی از ستارگان حماسه گیلگمش و گنجینه های یافت شده با قدمتی ۵۰۰۰ ساله در درون آن از جمله گلدان شگفت انگیز وارکا در کشور عراق فعلی مشهور می‌باشد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan