توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
نویسندگان

به این ترتیب همسویی ایرلاین، آژانس و هتل برای جذب گردشگر چینش یک پازل هماهنگ است. در این کشورها مسوولان می‌دانند با کاهش هزینه‌های اولیه ایرلاین، آژانس و هتل، گردشگر با حضور خود از سایر امکانات کشور بهره می‌گیرد و در آن مقصد هزینه می‌کند و به این ترتیب درآمد گردشگری در آن کشوررشد خواهد کرد. بر این اساس، ایرلاین و آژانس و هتل هرکدام برای دستیابی به سود خود به‌صورت جزیره‌ای عمل نخواهند کرد.» به باور فرخمهر، ارزان‌سازی سفر برای گردشگر از پرواز تا هتل بیانگر نگاه ملی نسبت به جذب گردشگر است.  این فعال هتلداری همچنین اضافه می‌کند: «با توجه به دیدگاه و اعتقادات دینی که ما در کشور داریم، هتل‌ها ملزم به رعایت شئون اسلامی و قوانین جاری هستند؛ این درحالی است که هتل‌های سایر کشورها از ده‌ها درآمد جانبی در هتل برخوردارند و از آنها سودهای کلان می‌برند که بر قیمت تمام شده آن موثر است.»

رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران همچنین خاطرنشان می‌کند: «در این شرایط کمتر بودن نرخ هتل در کشورهای مجاور نسبت به ایران مشخص می‌شود. درواقع برخی سوبسیدهای دولتی به صنعتگردشگری و تامین زیرساخت‌های آن باعث ارزان شدن سفر و ورود خیل عظیمی از گردشگران به این کشورها می‌شود. متاسفانه تحلیلگران فقط قیمت‌های هتل‌ها و کاهش چشمگیر آن را می‌بینند، اما محورهای تاثیرگذار را نه.» با این‌همه، گره گرانی بسته‌های سفر ظاهرا قرار نیست به این آسانی‌ها باز شود. هر کدام از بخش‌های درگیر در امر گردشگری دچار چالش‌هایی هستند که مانع کاهش قیمت بسته‌های سفر می‌شود. تسهیل امور از دریچه یک پنجره واحد شاید بتواند گامی استوار برای خروج از این وضعیت باشد.

منبع: دنیای اقتصاد