توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
نویسندگان

رئیس هیات‌مدیره جامعه راهنمایان در ادامه بیان کرد: «دستمزد راهنمایان گردشگری برای تورهای خارجی در ایران روزی ۳۰۰ هزار تومان است که برای زبان‌های خاص ۱۰ درصد به این مبلغ اضافه می‌شود. در صورتی که تا پنج سال پیش راهنمای ارشد ما روزی ۳۰ هزار تومان دستمزد می‌گرفت.» وی تصریح کرد: «تعیین و اعلام دستمزد طبق قانون برعهده سازمان میراث فرهنگی است اما به‌طور معمول سازمان پیشنهاد می‌دهد تا بخش خصوصی با کارشناسی و مشورت برای تعیین دستمزد به تفاهم برسد.» صدرنیا هدف از برگزاری همایش راهنمایان را بهبود ارتباط بین این مسوولان و راهنمایان دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش زیرساخت‌ها با مشارکت بخش خصوصی، صنعت گردشگری توسعه یابد. رئیس جامعه راهنمایان کشور در مورد نسبت انتخاب ایرلاین‌های داخلی و خارجی از سوی گردشگران خارجی نیز تصریح کرد: «گردشگران خارجی روی امنیت پروازهای ما حساس نیستند، هرچند ممکن است کسانی که هنوز در معرض انتخاب ایران هستند، برای سوارشدن هواپیماهای قدیمی اشتیاق چندانی نداشته باشند.»

وی خاطرنشان کرد: «حجم تبلیغات علیه ایران زیاد است ولی قریب به اتفاق گردشگران وقتی به ایران می‌آیند نظرشان کاملا تغییر می‌کند و با رضایت ایران را ترک می‌کنند.» دبیر یازدهمین همایش روز جهانی جهانگردی نیز ویژه برنامه‌های این بزرگداشت را دو تور آموزشی یکی برای تبلیغ گردشگری سلامت و دیگری تبلیغ گردشگری عبرت و صلح با برگزاری همایش در محل موزه دفاع مقدس برشمرد. گریگور قضاریان تاکید کرد: «در شرایط کنونی ضعف استراتژیک ما در گردشگری، عدم آموزش همه مرتبطان با این صنعت است؛ به طوری که فقط ۲۵ درصد از افراد متولی و مرتبط برای هرگونه ارائه خدمات به توریست‌ها، آموزش‌های لازم را دیده‌اند.»