توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین و ارزانترین هتلها در کازان

هتلها با قیمتهای مناسب

هتل Tranzit: هتل سه ستاره با قیمت هر شب ۶۰ تا ۳۸۰ هزارتومان برای خدمات رستوران، استخر، Spa، خدمات کودکان، حمل و نقل فرودگاهی، زمین تنیس، اینترنت و پارکینگ رایگان، خشکشویی، تهویه مطبوع با صبحانه که باعث شده بهترین هتل با مناسبترین قیمت در کازان باشد.

هتل Amaks Safar: هتل سه ستاره با خدمات رستوران، تهویه مطبوع، اتاق جلسات تجاری، پارکینگ و اینترنت رایگان و خشکشویی با هزینه ۱۲۰ تا ۳۷۰ هزارتومان به ازای هر شب که جزء هتلهای کم هزینه و کم خدمات کازان می باشد.

هتل Crystal: هتل سه ستاره و منتخب گردشگران سال ۲۰۱۷ در شهر کازان با قیمت شبی ۱۴۰ تا ۲۷۰ هزارتومان که خدمات رستوران، تهویه مطبوع، پارکینگ و اینترنت رایگان به همراه صبحانه را ارائه می‌کند.

هتل Nogai: هتل سه ستاره دارای رستوران، باشگاه ورزش، خشکشویی، اتاق جلسه، حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات کودکان و یکی از بهترین هتلها با خدمات Spa است. هزینه میانگین به ازای هر شب بین ۱۷۰ تا ۳۵۰ هزارتومان است.

هتل corona club: هتل چهار ستاره با خدمات کودکان، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق جلسه، خدمه چند زبانه، خدمات تور داخلی، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان با هزینه میانگین شبی ۱۹۰ تا ۳۷۰ هزارتومان است.

Club Hotel Corona

Club Hotel Corona

هتلهای لوکس

هتل Park Inn: هتلی چهار ستاره که پنجمین هتل لوکس و هفتمین هتل خدمات تجاری کازان می‌باشد. هزینه آن از شبی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومان خواهد بود.دارای خدمات اینترنت رایگان، مرکز ورزش، پارکینگ رایگان، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی شخصی، کارمندان چند زبانه و اتاق جلسات تجاری و تهویه مطبوع می‌باشد.

هتل Riviera: هتل چهار ستاره با صبحانه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران، مرکز ورزشی، نمای ساحلی، استخر، اتاق جلسات، خدمات کودک، خشکشویی، کارمندان چند زبانه، حمل و نقل فرودگاهی، تهویه مطبوع و خدمات Spa که از شبی ۲۷۰ تا ۶۵۰ هزارتومان هزینه دربرخواهد داشت.

هتل Ramada Kazan: هتل چهار ستاره و انتخاب اول هتل لوکس کازان و بهترین هتل از نگاه گردشگران می‌باشد. دارای اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خشکشویی، خدمه چند زبانه، اتاق جلسات تجاری، رستوران، مرکز ورزشی، تهویه مطبوع با صبحانه در محلی با قابلیت دسترسی عالی به مناطق شهری است که هزینه یک شب در این هتل از ۲۹۰ تا ۵۰۰ هزارتومان خواهد بود.

هتل Mirage: هتل پنج ستاره با هزینه شبی ۳۲۰ تا ۴۶۰ هزار تومان با خدمات استخر سرپوشیده، Spa، رستوران، مرکز ورزشی، خشکشویی، اتاق جلسات تجاری، اینترنت و پارکینگ رایگان به همراه صبحانه که جزء بهترین هتلهای خانوادگی کازان محسوب می‌شود.

هتل Luciano: هتل پنج ستاره با خدمات مرکز ورزش، استخر، Spa، نگهداری کودک، خدمات کودکان، اینترنت و پارکینگ رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، رستوران و اتاق جلسات تجاری که هزینه هر شب در این هتل از ۷۴۰هزار یا ۱ میلیون تومان می‌باشد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan