توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

فستیوال های فولکلور روسیه

تعطیلات ملی فولکلور راسکن اوزکس

تعطیلات ملی فولکلور راسکن اوزکس

در ماه دوم تابستان، موردوا تعطیلات ملی دیگری به نام راسکن اوزکس که به معنای نماز قبیله ای در زبان بومی ارزیا است را جشن می‌گیرند. به طور سنتی، نماز جماعتی در حاشیه جنگل انجام می‌شود، چرا که موردوا به فرقه درختی مشهور و معتقد هستند. از آنجایی که ارزیا و موکشی به طور سنتی به کشاورزی مشغول هستند، برای برداشت خوب دعا کرده و نماز می خواندند. امروزه فستیوال راکسن اوزکس هیچ اشاره ای به مذهب ندارد و تبدیل به تعطیلاتی شده است که نمایندگان مردم فینو-اوگریک که به منطقه مرادویان می‌آیند را متحد می‌کند. برای گردشگران و طرفداران قوم نگاری فستیوال راسکن اوزکس یک فرصت خوب برای شرکت در آداب و رسوم  رنگارنگ است. این تعطیلات در تپه ای در نزدیکی روستای چوکالی در منطقه بولشیگناتوفسکی برگزار می شود.

فستیوال بین‌المللی موزیک ویس-جاز

در ماه اکتبر برابر با مهرماه شهر سارانسک به پایتخت جاز روسیه تبدیل می‌شود. هنرمند اسبق ایگور بوتمن جشنواره جاز جوانان فینو-اوگریک (فلاندی) را با نام ویس-جاز جوانان ترویج داد که به مرور زمان به نام ویس-جاز تغییر نام داد. در این فستیوال هنرمندان مشهوری از سراسر جهان به جادوگری در سبک موسیقی جاز می پردازند و در سال ۲۰۱۶ این فستیوال پانزدهمین دوره خود را برگزار کرد.

فستیوال هنر فولکلور سارانسک، موردوا

فستیوال هنر فولکلور

در سال ۲۰۱۶ بیست و پنجمین دوره فستیوال هنر فولکلور برگزار شد. در آن زمان به مدت دوماه هنرمندان و استادان هنر و صنایع دستی مهارتهای خود را به نمایش گذاشتند. در سال گذشته این فستیوال با رقم ۹۵ هزار نفر بازدیدکننده رکورد تعداد شرکت کنندگان را شکست. فستیوالی که تمامی مردمان فینو-اوگریک را بطور متحد گرد هم آورده و برای آن‌هایی که از مردم شناسی لذت می‌برند یا به آن علاقه دارند فرصتی استثنایی به حساب می‌آید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan