توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

مواد غذایی نیکوتین دار کدامند؟

مواد غذایی نیکوتین دار

نیکوتین یک ماده اعتیادآور است. بر اساس گفته های موسسه قلب در آمریکا، نیکوتین تغییراتی را در مغز ایجاد می کند و همین امر باعث می شود هرچه بیشتر و بیشتر به این ماده روی بیاورید. قرار گرفتن در معرض نیکوتین می تواند برخی از عواقب ناخواسته را برای سلامتی ایجاد نماید. این عواقب در برگیرنده افزایش فشار خون و افزایش ضربان قلب است. مطالعه انجام شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان می دهد برخی از غذاهایی که ما به طور منظم در رژیم غذایی خود مصرف می کنیم حاوی نیکوتین است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم مواد غذایی که در برگیرنده نیکوتین است را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

بادمجان:

یکی از مواد غذایی که غلظت بالایی از نیکوتین را دارد بادمجان است. این ماده در برگیرنده نیکوتینی با غلظت ۱۰۰ نانوگرم بر گرم است. بادمجان منبع خوبی از فیبر، ویتامین B1 و ویتامین B6 و پتاسیم نیز هست. بر اساس مطالعات انجام شده در دانشگاه های مختلف، مزایای بادمجان برای سلامتی به خاطر وجود آنتی اکسیدان قدرتمندی به نام nasunin در آن است. این انتی اکسیدان از بدن در برابر آسیب رادیکال های ازاد مراقبت می کند، به بدن کمک می کند از شر آهن اضافی خلاص شود و به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

گوجه فرنگی سبز:

گوجه فرنگی سبز نیز در برگیرنده نیکوتین است. غلظت نیکوتین در این ماده ۴۲.۸ نانوگرم بر گرم است. اداره کشاورزی در ایالت متحده آمریکا بیان کرده است که گوجه فرنگی سبز منبع خوبی از پتاسیم، فسفر، ویتامین C، فولات و کلسیم می باشد.

گل کلم:

گل کلم نیز یکی از موادی است که نیکوتین در خود دارد. غلظت نیکوتین در این سبزی،۱۶.۸ نانوگرم بر گرم است. بر اساس مطالعات موجود، گل کلم منبع عالی از ویتامین K، ویتامین C، فولات و فیبر است. مصرف منظم گل کلم می تواند مزایایی همچون محافظت در برابرسرطان، سم زدایی از بدن و محافظت در برابر آرتروز را به همراه داشته باشد.

سیب زمینی:

ماده غذایی دیگری که می تواند شما را در معرض نیکوتین قرار دهد سیب زمینی است. سیب زمینی ۷.۱ نانوگرم بر گرم نیکوتین در خود دارد. بر اساس مطالعات انجام شده این ماده حاوی ویتامین B6، ویتامین A و نیز پتاسیم است. ترکیبی از این مواد مغذی باعث می شود مصرف سیب زمینی پخته یا اب پز شده برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی موثر باشد. افرادی که سیب زمینی پخته یا آب پز شده را مصرف می کنند کمتر از سایر افراد در معرض حملات قلبی قرار می گیرند و فشار خون پایین تری دارند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan