توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

جاذبه های استونی

  1. قلعه Rakvere:

شمال استونی میزبان شهری به نام Rakvere است که انسان ها از 1500 سال قبل در آن زندگی می کردند. شاید بتوان گفت بزرگترین جاذبه این شهر قلعه ای به نام Rakvere است که در قرن  شانزدهم ساخته شده است. این قلعه به نوعی پارک قرون وسطی تبدیل شده است و بازدید کنندگان می توانند از زیبایی‌های آن لذت ببرند. در بخشی از قلعه می توانید اسباب مرتبط با قرون وسطی را مشاهده کنید.

  1. Hiiumaa:

وقتی بیشتر مردم استونی را تصور می کنند جزایر آن را به حساب نمی آورند. با اینحال Hiiumaa یکی از جزایر متعددی است که در این ناحیه واقع شده است. برای کاوش این جزیره می توانید از تالین با هواپیما سفر کنید یا از شهرهای ساحلی با قایق به این منطقه بیایید. این جزیره برای افرادی که به دنبال صلح و آرامش هستند یک منطقه بسیار عالی است. جزیره Hiiumaa در برگیرنده فانوس دریایی جذابی است. فانوس دریایی با نام Tahkuna یکی از بلندترین فانوس هایی است که در این کشور یافت می شود. فانوس دریایی Kõpu قدیمی ترین فانوس است و قدمت آن به قرن پانزدهم بر می گردد.

  1. قلعه ناروا:

شهر ناروا شرقی ترین مقصد در این کشور محسوب می شود. این شهر در طول جنگ جهانی دوم  به شدت بمباران شد اما به لطف زیبایی ها و قلعه تاریخی ناروا هنوز پا بر جاست. این قلعه که با عنوان قلعه هرمن نیز شناخته شده است در قرن سیزدهم ساخته شد. داخل قلعه موزه ای با همین نام قرار دارد که میزبان آثار و صنایع دستی است که بازدید از آن می تواند مهارت های افراد در قرون وسطی را به خوبی نشان دهد.

  1. پارنو:

شهر پارنو یکی دیگر از جاذبه های استونی است. پارنو با عنوان پایتخت تابستانی شناخته شده  است زیرا افراد زیادی هستند که این شهر را برای تعطیلات تابستانی خود انتخاب می کنند. بزرگترین دلیل برای مسافرت به پارنو سواحلی است که در آن وجود دارد. تفرجگاه ساحلی در امتداد ساحل کشیده شده است و یک حس سنتی زیبا به شهر می بخشد. حتی بعد از غروب خورشید، نورهایی که در کنار تفرجگاه وجود دارد باعث می شود افراد به راحتی در ساحل قدم بزنند و از مناظر آن لذت ببرند.

  1. Saaremaa:

بزرگترین جزیره در استونی Saaremaa نام دارد و در دریای بالتیک واقع شده است. این جزیره تاریخ 80000 ساله دارد و دانمارکی ها، سوئدی ها و آلمانی ها بر آن حکومت کرده اند. امروزه بیشتر مسافران زمان خود را در شهر پایتخت این جزیره یعنی Kuressaare می گذرانند. در Kuressaare شما می توانید قلعه های قرون وسطی دست نخورده را از نزدیک تماشا کنید. اگر به پیاده روی، بازدید از مناظر و تماشای پرندگان و عکسبرداری علاقه مند هستید به شبه جزیره Sõrve سری بزنید. این ناحیه مناظر بسیار زیبایی دارد.

  1. پارک ملی Lahemaa:

یکی از محبوب ترین پارک‌های ملی در استونی پارک ملی Lahemaa است. از آنجایی که این پارک تنها یک ساعت از پایتخت فاصله دارد؛ بهترین مکان برای سفر یک روزه محسوب می شود.  Viru Rabaa یکی از مهم ترین بخش‌های پارک است. درختان زیبایی در آن وجود دارد. کاوش این ناحیه بسیار اسان است. در وسط پارک دهکده ای به نام Sagadi واقع شده است که یک ناحیه جذاب و دیدنی است. شما می توانید با کاوش این دهکده مواردی را درباره فرهنگ و تاریخ ناحیه موجود یاد بگیرید.

  1. تارتو:

شهر تارتو به لطف دانشگاه بزرگ و شناخته شده ای که در این ناحیه وجود دارد به عنوان قطب علمی کشور شناخته شده و مشهور است. از آن جایی که تارتو قدیمی ترین شهر در این ناحیه است، می‌تواند مقصد بسیار جذابی برای مسافران و گردشگران باشد. مرکز زیبای آن با ساختمان‌های متعلق به قرن هجدهم پوشیده شده است. یکی از جاذبه‌های مهم تارتو محله Soup است. در این محله هر خیابانی بعد از مواد تشکیل دهنده سوپ همچون سیب زمینی و نخود فرنگی نامگذاری شده اند. خانه‌های چوبی قدیمی خیابان های این ناحیه را پوشش داده است.

  1. تالین:

یکی از محبوب ترین مناطق در استونی تالین پایتخت و مرکز معماری قرون وسطی است. قلب این شهر که با نام Toompeaa شناخته شده است تپه ای است که به لطف خیابان‌های سنگ فرش شده و ساختمان‌های متعلق به قرن پانزدهم حس و حال باستانی دارد. این ناحیه به خوبی حفظ شده و می توان پیاده به آن دست یافت. از بالای Toompea می توانید موارد زیبای شهر را تماشا کنید. برخی از نقاط برجسته این شهر در برگیرنده خیابان Viru، تالار متعلق به قرن چهاردهم و کلیسای جامع متعلق به قرن نوزدهم است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan