توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

پنج گجت پوشیدنی در سفر

دستبند GPS

همراه با فرزندتان به سفر می روید و نگران گم شدن او هستید ؟ برای اینکه مراقبت بیشتری از او در سفر داشته باشید می توانید برای او دستبند GPS تهیه کنید. برخی از این دستبندها قابلیت تماس گرفتن و ذخیره کردن شماره نیز دارند و از آنجایی که دکمه زیادی ندارند آموزش استفاده از آنها برای کودکانی که خیلی کوچک هستند راحت تر خواهد بود.

کابل شارژ دستبندی

این کابل شارژ ها که مخصوص گوشی های آیفون و تبلت های آیپد هستند دور دست شما همانند یک دستبند بسته می شوند ، بنابراین دیگر نگران نداشتن کابل شارژ در سفرتان نخواهید بود و راحت می توانید با همراه داشتن یک پاوربانک کوچک و سبک ، بدون اینکه نیاز داشته باشید وسایل زیادی همراه خودتان ببرید به گردش بروید.  علاوه بر اینها ظاهر این کابل ها نیز دور دست شما طوری نیست که به نظر برسد چیزی غیر از دستبند به دستتان بسته اید.

دستبند سلامتی ( Fitness Trackers )

اگر از جمله افرادی هستید که همیشه در سفر عذاب وجدان ورزش نکردن و بیش از حد غذاخوردن را دارید همراه داشتن یک دستبند سلامتی می تواند به شما کمک کند تا فعالیتتان را در سفر بالا ببرید و ببینید با هر روز گردشتان در سطح شهر چه میزان کالری سوزانده اید. این دستبندها تعداد قدم های روزانه شما را می شمارند و در کنار میزان خوابی که داشته اید و غذایی که خورده اید به شما نشان می دهد سفر سالمی داشته اید یا خیر !

جاسوییچی دفاع شخصی (eAlarm )

فرقی نمی کند در شهر خودتان به گردش می روید یا تنها به سفر رفته اید و می خواهید گشتی در شهر بزنید ، هیچوقت ضرری ندارد چنین وسیله ای همراهتان داشته باشید چرا که نه برای شما نه برای افراد دیگر خطرناک نیست. این جاسوییچی ها فقط همانند یک آلارم عمل می کنند ، بنابراین اگر جایی بودید و فردی مزاحم شما شد می توانید دکمه این آلارم را زده و صدای بلند آن را فعال کنید تا افراد بیشتری متوجه حضور شما در آنجا بشوند. حمل کردن چنین وسیله کوچکی سخت هم نخواهد بود.

برچسب UV ( UV Patch)

اگر به مقصدی آفتابی و گرم سفر کرده اید ، این برچسب ها می توانند به شما کمک کنند تا مراقبت بیشتری از پوستتان داشته باشید. برچسب را روی دستتان می چسبانید و بارکد آن را با گوشی می خوانید ، از این به بعد تلفن همراه شما به شما می گوید چطور از پوستتان محافظت کنید و چه زمانی نیاز است مجددا کرم ضد آفتاب بزنید. اگر عادت به کرم ضد آفتاب زدن مکرر ندارید با این برچسب می توانید عادتتان را اصلاح کنید. این برچسب ها تا سه روز دوام دارند و به خوبی در برابر گرما و یا خیس شدن مقاوم هستند.

 

منبع : smartertravel

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan