توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

ترفندهایی برای سفر لاکچری ارزان

برنامه ریزی سفر لاکچری بودجه بندی شده

اینکه زمانی را برای فکر کردن به تنها سفر احتمالی خود در طول سال صرف کنید قطعا ارزشش را دارد و این تفکر به روزهای سفر به شما کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی بهتری برای زمان داشته، پولتان را بهینه مدیریت کرده و با بودجه مشخصی یک سفر لاکچری را تجربه کنید.

هتل های ۵ ستاره ارزان را انتخاب کنید

اگر بودجه شما برای سفر محدود است نیازی نیست هتل های ۵ ستاره را به کلی از لیست انتخاب های خود خارج کنید. بسیاری از هتل های ایران و جهان که رتبه و امتیاز بالایی دارند در فصل های خاص و معینی تخفیفات باور نکردنی ارائه می دهند تا حدی که بعضا ممکن است نرخ آنها با یک هتل ۳۳ ستاره برابری کند. بنابراین این هتل های از چشم شما دور بماند بزرگترین شانستان برای یک سفر لوکس از دست خواهد رفت.

بلیط تئاتر یا کنسرت را در اولین ساعات بگیرید

بلیط تئاتر یا کنسرتی که بسیار به آن علاقه دارید را بر خلافی خیلی چیزهای دیگر نباید به دقایق پایانی موکول کنید. معمولا بلاک صندلی های سالن نمایش و کنسرت در همه جای دنیا بر اساس نزدیکی به صحنه نمایش و همچنین طبقات سالن از همکف به بالا قیمت گذاری خواهند شد. بنابراین اگر مثلا برنامه سفر به تهران را دارید و در بازه زمانی سفر شما کنسرت خواننده مورد علاقه تان برگزار می شود. پس از جستجوی هتل های ۵ ستاره ارزان قیمت برای رزرو هتل در تهران و تعیین محل اقامت، قدم بعدی تهیه  بلیط کنسرت خواهد بود. اگر جزو اولین نفراتی باشید که بلیط خریداری کرده اند، احتمال زیاد با جایگاه لاکچری تنها یک ردیف فاصله خواهید داشت اما با پرداخت هزینه کمتر.

خارج از فصل سفر کنید

شک نکنید که برای مدیریت بودجه لازم است تا از شلوغی دوری کنید. در زمان های خلوت تر محلی های شهر مقصد نیز آرام تر و دوستانه تر هستند. سفر خارج از فصل مانند سفر به شهر های ساحلی در فصول بارانی حتی به صورت لاکچری نیز ارزان تر خواهد بود.

بازدید از موزه ها را به آخر وقت موکول کنید

سفر لوکس

اگر عاشق مکانهایی چون موزه ها و گالری های هنری هستید روزهای پایانی بهترین وقت برای اینکار خواهد بود. اغلب بلیط های تخفیف دار در نزدیکی اختتامیه به فروش می رسند.

وعده غذایی اصلی را در رستوران های خاص صرف کنید

یکی از ویژگی های یک سفر لوکس تجربه غذا خوردن در رستوران های معروف و اسم و رسم دار شهر مقصد است، مخصوصا اگر آن شهر به داشتن غذاهای خاص و منحصر به فرد شهرت داشته باشد. بنابراین اگر بخواهید یک سفر تقریبا لاکچری را در کارنامه خود به ثبت برسانید لازم است تا طعم لذیذ غذاهای این رستوران ها را بچشید. از آنجایی که غالب رستوران های معروف و با کیفیت از لحاظ قیمت در دسته بندی لوکس قرار می گیرند برای آنکه از بودجه خود خارج نشوید لازم است تا وعده اصلی غذای روزانه خود را در یکی از این رستوران ها میل کنید. شهر یزد،  یکی از شهرهای ایران است که به داشتن خوراکی های خاص و متفاوت شهرت دارد و رزرو اکثر هتل های یزد همراه با صبحانه می باشد. بنابراین بهتر آن است برای ناهار، انتخابتان یکی از  رستوران های نام دار یزد همچون مشیرالممالک یا رستوران تالار شهر باشد. وعده شام را هم سبک صرف کنید تا لذت خواب آسوده در سفر را از دست ندهید.

سایت های تخفیف گروهی را دنبال کنید

استفاده از سایت های تخفیف گروهی همچون نت برگ یا تخفیفان انتخاب هوشمندانه ای مخصوصا در سفر خواهد بود. کافیست تا شهر مقصد خود را انتخاب کرده تا با دنیایی از تخفیف های رنگارنگ از سرگرمی و تفریح های متنوع گرفته تا رستوران ها و خدمات گوناگون درمانی و… رو به رو شوید.

برای سفرهای لوکس، داشتن پول زیاد لزوما رکن اصلی نبوده و این گونه سفر ها محدود به میلیونر ها نمی شود. با انتخاب هوشمندانه و اندکی ذکاوت، با بودجه محدود هم می توانید در کنار لاکچری ها شام بخورید و زیبایی های دنیا را سیاحت کنید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan