توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

وعده های غذایی ترامپ

کورن‌فلکس صبحانه دونالد ترامپ

صبحانه دونالد ترامپترامپ از جمله افرادی محسوب می‌شود که تمایل چندانی به خوردن صبحانه ندارند. خانم تراورز در این خصوص گفت: ترامپ همیشه می‌گوید مهم‌ترین وعده غذایی شام است. اگر او مجبور شود صبحانه بخورد سراغ غذاهایی از جمله بِیکِن، تخم مرغ یا کورن‌فلکس می‌رود. گوش خوک فرآوری شده برای وعده صبحانه مناسب نیست و می‌تواند احتمال بروز سرطان را در افراد افزایش دهد. به طور کلی می‌توان گفت این ماده غذایی بروز بیماری و اختلالات را در افراد بیشتر می‌کند. این پزشک متخصص گفت صبحانه معمول که ترامپ برای خود در نظر می‌گیرد پروتئین بالای دارد و بهتر است که این رژیم غذایی اصلاح شود.

آقای رئیس جمهور در مصاحبه اخیر خود همچنین توضیح داد که علاقه زیادی به رولت گوشت دارد. او در صحبت‌های خود اظهار داشت که علاقه زیادی به خوردن ساندویچ رولت گوشت دارد. خانم تراوِرز در این خصوص گفت ساندویچ رولت گوشت اگر با نان گندم آماده شود می‌تواند وعده غذایی مناسبی باشد. با این وجود در وعده غذایی مذکور سبزیجات دیده نمی‌شود و بنابراین تاکید روی این غذا می‌تواند میزان دریافت فیبر در بدن را کاهش دهد. چنین رژیم غذایی می‌تواند روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد و در نهایت عفونت داخلی بدن را باعث شود.

علاقه ویژه رییس جمهور آمریکا به مکدونالد و کی اف سی

غذای رییس جمهور آمریکا

از دیگر مواردی که ترامپ در صحبت‌های خود به آن اشاره کرده، علاقه شدید او به فست‌فود است و در این میان برند KFC بسیار مورد توجه آقای رئیس جمهور قرار دارد. ترامپ پس از آنکه در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروزی خود را ثابت کرد، جشن بزرگی را برگزار کرد که در آن به مهمانان ساندویچ مک‌دونالد به همراه سیب‌زمینی سرخ کرده و نوشابه داده شد. تابستان گذشته او یک تصویر را در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته که در آن نشان داده شد ترامپ در هواپیمای شخصی خود در حال خوردن جوجه سرخ شده است. اگرچه این غذاها خوشمزه به نظر می‌رسند، ولی سالم نیستند.

این وعده‌های غذایی سرشار از چربی‌های اشباع شده هستند و می‌توانند احتمال بروز بیماری‌های قلبی را افزایش دهند. خانم تراورز گفت ترامپ در طول روز مقدار زیادی غذا می‌خورد و در حال حاضر اضافه وزن دارد که البته اصلا به سلامت بدن خود توجه نمی‌کند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan