توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

مجسمه هایی که قانون فیزیک را زیر پا گذاشته اند

سرزمین عجایب، کانادا

مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند

برای پی بردن به نکته جالب این مجسمه باید از داخل به آن تماشا کرد. این مجسمه یک قاب سیمی ۱۲ متری به شکل سر انسان است که از داخل شبیه به تمام جهان است و توسط یک مجسمه ساز فرانسوی به نام “Jaume Plensa” ساخته شده است.

کارما، ایالات متحده آمریکا

مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند

خالق این مجسمه یک مجسمه ساز کره ای به نام Do-Ho Suh است. ارتفاع این مجسمه تنها ۷ متر است اما به نظر بی نهایت می آید.

Last Supper، ایالات متحده آمریکا

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه توسط آلبرت زوکالسکی در شهر ارواح ریولیت ساخته شده است. این پیکرها در دره مرگ معروف شب ها با نور خاصی که از درون آن ها می تابد وحشتی اسرارآمیز به خود می دهند.

الماس ها، استرالیا

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه ها توسط هنرمند نیوزیلندی “نیل داوسون” ساخته شده اند. با دیدن آن ها مختان سوت می کشد که چگونه در هوا معلق مانده اند.

مجسمه تعادل

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه برنز شگفت انگیز به کلی از قانون فیزیک سرپیچی کرده است. معمای این مجسمه که برای همه سوال است این است که چگونه مجسمه های هنرمند هلندی “جرسی کدزیورا” تحت تاثیر جو و باد قرار نمی گیرند؟

مجسمه ویولنیست، لهستان

عجیب ترین مجسمه های دنیا

در Stopera در آمستردام که تالار شهر و تئاتر موسیقی در آن قرار دارد کف مرمری سالن را برای نصب مجسمه ویولنیست در هم شکستند. خالق این اثر یک هنرمند واقعی است.

ماشین های پورشه در فستیوال سرعت در انگلیس

عجیب ترین مجسمه های دنیا

جری جودا خالق این مجسمه های بی نظیر ماشین است که به نظر می رسد از جاده ای بی انتها می آیند. او ترجیح داده است که برای ساخت این مجسمه ها از برندهای معروف استفاده کند.

پلکان به سوی آسمان، استرالیا

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه ساخته شده توسط دیوید مک کراکن در سیدنی نصب شده است.هر کدام از پله کوچک تر از پله قبلی است و همین باعث شده پله ها بی نهایت به نظر برسند.

ویژگی جاذبه برای فیل، فرانسه

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه توسط دنیل فیرمن در کاخ فونتن بلو پاریس نصب شده است. از دیدگاه سازنده این مجسمه یک فیل می تواند روی زمین با خرطومش تعادلش را حفظ کند.

دونده، یونان

عجیب ترین مجسمه های دنیا

این مجسمه را می توانید در آتن ببینید. سازنده این مجسمه ” کوستاس واروتسوس” از شیشه های سبز تیره برای ساخت آن استفاده کرده است.

مجسمه های زیر آب، مکزیکو

عجیب ترین مجسمه های دنیا

مجسمه های زیادی در پارک های زیر آبی نصب شده اند که توسط هنرمندی به نام جیسون تیلر ساخته شده اند. برای گرفتن عکس با این مجسمه ها باید سخت تلاش کنید.

توان یابی

عجیب ترین مجسمه های دنیا

یکی از نمایندگان هنر دیجیتال “چاد نایت” است که مجسمه های مجازی اش در زمینه ای نزدیک به واقعیت قرار می دهد. مجسمه های او به قدری شگفت انگیز هستند که گویی در حال جان گرفتن هستند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan