توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

پنج روش برای جذاب شدن

خودتان را زیاد جدی نگیرید

برای داشتن عشق و رابطه عاشقانه نیاز نیست که از همه لحاظ عالی باشید. در واقع این کامل نبودن است که به انسان آرامش می دهد. صمیمیت حسی است که باعث می شود با دیگران راحت باشید چون آن ها با شما راحت هستند. البته این را هم باید در نظر داشت که با انسان های حمایت کننده با رفتارهای غیر سمی ارتباط برقرار کرد. نیت و نظرات منفی که دیگران نسبت به شما دارند توهین به حساب نمی آیند پس زیاده از حد روی آن ها تمرکز نکنید. اجازه ندهید این مسائل ناچیز شما را آزار دهد. در نهایت این دیگران نیستند که شما را تعریف می کنند پس گفته های دیگران برای تان مهم نباشد.

کار ها را درست انجام دهید

کسانی که درگیر عزت نفس شان هستند بیشتر دنبال تایید دیگران هستند و به خاطر تعریف و تمجید دیگران و اعتبار داشتن نزد دیگران می خواهند همه کارها را درست انجام دهند. بنابراین بدون این که خودشان متوجه شوند بیش از حد روی خود زوم می کنند. انتظار تایید دیگران تنها باعث ایجاد احساس ناامنی و در نهایت دور شدن از مردم می شود. کار درست را برای خودتان، برای دیگران و برای جامعه انجام دهید. با مردم مهربان و بخشنده باشید. به حرف هایشان گوش دهید، حمایت شان کنید و به آن ها توجه کنید. چنین کارهایی تایید واعتبار می آورد.

برای خودتان زندگی کنید

کسانی که در زندگی هدف دارند جذاب تر هستند چون قوی ترند. تمرکز کردن روی قضاوت های دیگران تنها اتلاف وقت است، وقتی که می توانید برای رسیدن به اهدافتان به کار ببرید. از خودتان این سوال ها را بپرسید: چه چیزی باعث خوشحالی من می شود؟ چه چیزهایی دوست دارم به انجام برسانم؟ چه چیزی باعث احساس سلامت و رضایت در من می شود؟ سپس پاسخ این سوال ها را در ذهن تان بگویید و برای خودتان زندگی کنید.

شاد باشید

وقتی شاد هستید دیگران این را از ظاهر شما به وضوح متوجه می شوند. اگر می خواهید خوشحال باشید آگاهی تان را نسبت به خود انتقادی، صدایی در مغزتان که مدام در حال قضاوت و نظر دادن است بیشتر کنید. وقتی خودتان را بیش از حد در اختیار خودانتقادی ها قرار دهید مانند این است که از اوج به نیستی بروید، همان جایی که خود انتقادی شما می خواهد البته اگر به او اجازه بدهید. مسئولیت شما این است که این خود انتقادی ها را بشناسید و به آن ها نه بگویید. ذهن تان را با ورزش، مطالعه، کار و کمک به دیگران از این انتقادها دور کنید. هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید اما این صدای درونی را خفه کنید و شاد باشید.

از خودتان مراقبت کنید

کسانی که از خودشان مراقبت می کنند جذاب تر هستند چون انسان های خودداری هستند. وقتی مراقب خودتان باشید مراقبت از شما برای دیگران یک زحت و بار اضافی به حساب نمی آید. سالم غذا خوردن، مرتب ورزش کردن و سلامت احساسی  در واقع باید بخشی از زندگی شما شود.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan