توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بیست و سه کشور امن جهان

23- اسلواکی: این کشور در مرکز اروپا قرار دارد. اسلواکی بهترین جایگاه خود را در میان شاخص‌های فرعی مورد بررسی موسسه لگاتوم، در امنیت و آسایش کسب کرد.

23 کشور امن جهان

22- کانادا: این کشور یکی از 6 کشور غیراروپایی لیست 23 کشور امن جهان است. با این وجود، این کشور شاهد سقوط 13 پله‌ای نسبت به رده‌بندی سال گذشته است. موسسه لگاتوم سال گذشته کانادا را جزو ده کشور امن دسته بندی کرده بود.

23 کشور امن جهان

21- لهستان: لهستان شرقی‌ترین کشور اروپایی است که موفق شد خود را در رده‌بندی امن‌ترین کشورهای جهان قرار دهد. به مانند اسلواکی، این کشور نیز بالاترین جایگاه خود را در رده‌بندی شاخص‌های مختلف لگاتوم، در امنیت و آسایش کسب کرده است.

23 کشور امن جهان

20- استرالیا: این کشور پایین‌ترین امتیاز خود در بررسی‌های شاخص‌های مختلف لگاتوم را در بخش امنیت کسب کرد و نسبت به سال گذشته شاهد افول 5 پله‌ای بود.

23 کشور امن جهان ا

19- نیوزیلند: مانند استرالیا، نیوزیلند نیز پایین‌ترین امتیاز را در شاخص امنیت از موسسه لگاتوم کسب کرده است.

23 کشور امن جهان ا

18- فنلاند: فنلاند نخستین کشور شمال اروپا است که در این لیست دیده می‌شود. این کشور در رده نخست بهترین نوع حکومت ‌داری در جهان از دید لگاتوم است.

23 کشور امن جهان ا

17- مالت: این جزیره کوچک در دریای مدیترانه تنها زیباترین کشور جهان نیست؛ بلکه در رده بندی لگاتوم جزو کشورهای امن جهان دسته بندی شده است.

23 کشور امن جهان ا

16- ایرلند: این کشور نسبت به سال گذشته شاهد سقوط 12 پله‌ای بوده است. با این وجود، ایرلند هنوز از لحاظ امنیت ملی و فردی جایگاه بالایی دارد.

23 کشور امن جهان ا

15- اسپانیا: این کشور نیز بهترین امتیاز را در شاخص امنیت نسبت به شاخص‌های دیگر لگاتوم کسب کرده است.

23 کشور امن جهان ا

14- اسلوونی: اسلوونی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است. همچنین موسسه لگاتوم اسلوونی را بهترین کشور جهان از حیث محیط زیست می‌داند.

23 کشور امن جهان ا

13- انگلیس: انگلیس در دوره ترزا می، نخست وزیر این کشور شاهد رشد 10 پله‌ای امنیت نسبت به سال گذشته بود.

23 کشور امن جهان ا

12- هلند: این کشور در شمال غربی اروپا قرار دارد. در رده‌بندی امسال لگاتوم، هلند رتبه سال گذشته خود را به عنوان یکی از 10 کشور امن جهان از دست داد.

23 کشور امن جهان ا

11- هنگ کنگ: اگر چه سازمان ملل هنگ کنگ را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی‌شناسد، این کشور هنوز یکی از امن‌ترین مناطق جهان به شمار می‌رود. در رده‌بندی سال گذشته لگاتوم هنگ کنگ جایگاه نخست جهان را از جنبه امنیت به خود اختصاص داده بود.

23 کشور امن جهان ا

10- سوئد: این کشور که بارها یکی از شادترین کشورهای جهان شناخته شده است، یکی از ده کشور امن جهان از دیدگاه موسسه لگاتوم است. با این وجود، این کشور نسبت به سال گذشته شاهد سقوط 5 پله‌ای بود.

23 کشور امن جهان ا

9- اتریش: این کشور کوچک مرکز اروپا نسبت به رده‌بندی گذشته لگاتوم رشد 6 پله‌ای را تجربه کرده است.

23 کشور امن جهان ا

8- سوئیس: همانند بسیاری از شاخص‌های دیگر که سوئیس پیشتاز آن‌هاست، این کشور از جنبه شاخص امنیت یکی از پیشتازان است.

23 کشور امن جهان ا

7- آلمان: این کشور با رشد 15 پله‌ای نسبت به رده‌بندی سال گذشته در میان 10 کشور امن جهان قرار گرفت. با این وجود، رده آلمان فارغ از خطرات تروریستی در این کشور غرب اروپا است.

23 کشور امن جهان ا

6- نروژ: این کشور تنها در شاخص امنیت جایگاه بالایی کسب نکرده است. موسسه لگاتوم در تمامی شاخص‌های مورد بررسی نروژ را جزو ده کشور برتر جهان قرار داده است.

23 کشور امن جهان ا

5- دانمارک: شاخص امنیت این کشور نسبت به سال گذشته دو رتبه ارتقا یافته است.

23 کشور امن جهان ا

4- ایسلند: این کشور شمالی اروپا یک بار دیگر از جنبه شاخص امنیت رتبه بالایی را از موسسه لگاتوم کسب کرد. با این وجود، سال گذشته ایسلند در رتبه 2 رده‌بندی لگاتوم قرار داشت.

23 کشور امن جهان ا

3- ژاپن: سال گذشته این کشور آسیایی در رتبه 22 جهان از جنبه امنیت قرار داشت. در رده‌بندی جدید ژاپن با 19 پله صعود جایگاه بالایی را در رده‌بندی لگاتوم کسب کرد.  

23 کشور امن جهان ا

2- لوکزامبورگ: لوکزامبورگ امن‌ترین کشور اروپایی است. در رده بندی سال گذشته این کشور در رده دهم جای گرفته بود. 

23 کشور امن جهان ا

1- سنگاپور: در حالی سنگاپور توانست عنوان امن‌ترین منطقه جهان را به خود اختصاص دهد که سال گذشته در رده 13 جهان قرار داشت. با این وجود، در شاخص‌های آزادی‌های فردی، سنگاپور جایگاه 97 را به خود اختصاص داده است. 

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan