توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

صاحب هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ طلا کیست؟

ابراهیم اسماعیل پسر سلطان اسکندر، سلطان مالزی و سلطان ایالت جوهور، یقیناً دوست دارد که همیشه به سبک خاص و اشرافی خودش سفر کند.

untitled-17

پس از راه اندازی گران ترین کامیون ماک جهان در سال گذشته به ارزش سیصد و سى و هشت هزار دلار امریکا، آخرین خرید حاکم دولت مالزی یک فروند هواپیمای سفارشی بوئینگ ۷۳۷ بود که در روز دوشنبه از ایالات متحده ی آمریکا وارد کردند.

untitled-8این هواپیمای منحصر به فرد که به طلا و با رنگ آبی مزین شده بود، به عنوان نمادی از پرچم دولت، در فرودگاه بین المللی ثنای جوهور در حوالی ساعت ۱:۳۰ ظهر بر زمین نشست. سلطان ابراهیم نیز برای استقبال هواپیمای جدید خود در فرودگاه حاضر بود؛ همچنین طرحی از تاج خانواده ی سلطنتی جوهور در بال عقب این هواپیما طراحی شده است.

پس از فرود، سلطان ابراهیم یک تور با هواپیمای طلای خود ترتیب داد. این هواپیمای بی نظیر می تواند بین ۲۰ تا ۳۰ نفر را حمل کند و داخل آن یک سالن غذاخوری بزرگ با سه آشپزخانه، اتاق خواب و حمام تعبیه شده است که ساخت تمامی آنها ۲ سال به طول انجامیده است. سلطان با سفارش این هواپیما اهداف زیادی در سر دارد؛ از جمله ارتقای دولت و جا به جایی کسانی که نمی توانند هزینه های سفر زیارتی به مکه را تقبل کنند.

untitled-14

سلطان ابراهیم که یکی از دوستداران سفر می باشد، یک خلبان مجرب و حرفه ای نیز هست و قصد دارد پیش از پرواز با هواپیمای طلای خود برای یک پرواز آزمایشی به بریزبن برود.

هنگامی که از سلطان ابراهیم سوال کردیم برای سفر ازدواج خود با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ طلایش قصد عزیمت به کدام مقصد را دارد، در پاسخ اظهار داشت: ” هنوز برای این سفر مهم برنامه ریزی نکرده ام، اما احتمال دارد برای خوردن یک بشقاب ناسی کندر (nasi kandar) به جزیره ی پنانگ پرواز کنم”

untitled-2

سلطان ابراهیم به دلیل علاقه ی شدید به کالاها و وسایل نقلیه  لوکس و از جنس طلا در جهان معروف است؛ او صاحب یک کلکسیون وسیع از اتومبیل، موتور سیکلت و کامیون های لوکس می باشد.

untitled-15

untitled-18

untitled-16

“در مقالات بعدی همراه با مــا باشید”

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan