توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

6 عادت کسانی که جوان تر از سنشان هستند

از سنتان راضی باشید

عادت های جوان ماندن

هیچ چیزی بدتر از این نیست که شخصی که همه می توانند سنش را حدس بزنند سعی کند مثل نوجوان ها به نظر برسد. اگر دوست دارید جوان به نظر برسید باید حواس تان به سن تان باشد! مثل نوجوان ها لباس پوشیدن و آرایش غلیظ سن تان را بیشتر از آنچه هستید نشان می دهد. آن چه که هستید را بپذیرید، از سنتان راضی باشید و خودتان را دوست داشته باشید تا بدون هیچ تلاشی جوان تر به نظر برسید. کسانی که نگرش مثبتی نسبت به سنشان دارند بیشتر از کسانی که از سنشان رضایت ندارند عمر می کنند.

ادویه جات مصرف کنید

عادت های جوان ماندن

جوان به نظر رسیدن چیزی نیست که فقط با ظاهر سر و کار داشته باشد. جوان و هشیار نگه داشتن ذهن نیز مهم است. کسانی که ادویه مصرف می کنند عملکرد شناختی بهتری نسبت به دیگران دارند. توانایی ذهن در عملکردهای شناختی نقش مهمی در جوان ماندن و جوان به نظر رسیدن دارد. برای این که واقعا جوان بمانید باید به سلامت ذهن نیز به اندازه بدن و صورت اهمیت دهید و آن هشیار نگه دارید.

زندگی را همانگونه که هست بپذیرید

عادت های جوان ماندن

وقتی در مقابل پستی بلندی های زندگی اعتماد به نفس و قدرت کافی داشته باشید جوان تر از سن واقعی تان نشان داده می شوید. وقتی شرایط به آسانی شما را پریشان و به هم ریخته نکند به راحتی می توانید با چین و چروک ها مقابله کنید. برای رسیدن به این سطح باید بدانید که شرایط هویت شما را تعیین نمی کند و هیچ چیزی نمی تواند هویت شما را تغییر دهد. شرایط همیشه تغییر می کند و هیچ چیزی برای همیشه ثابت نمی ماند پس مسائل کوچک و حتی بزرگ را زیاد جدی نگیرید.

آواز بخوانید

عادت های جوان ماندن

شاید صدای شما به زیبایی صدای خواننده ها نباشد اما آواز خواندن می تواند جلوی حرف زدن شما را بگیرد. نمی توان دلیلی بر این که چرا آواز خواندن باعث جوان ماندن می شود آورد اما چه آواز خواندن و چه گوش دادن به آواز به جوان ماندن شما کمک می کند.

استراحت کنید

عادت های جوان ماندن

خواب هم برای سلامت مغز و هم برای جسم بسیار مهم است و محققان دریافته اند که با بالا رفتن سن نیاز شما به خواب کمتر نمی شود. مقدار خواب تان به نیازتان بستگی دارد. برای این که جوان بمانید سعی کنید در روز ۸ ساعت بخوابید.

عبادت کنید

عادت های جوان ماندن

برخی مطالعات نشان داده اند که عبادت و رفتن به مسجد یا کلیسا چند سال به عمر شما اضافه می کند زیرا وقتی ایمان داشته باشید چیزهایی مثل ناامیدبودن، رنجیدن و نبخشیدن جایی در قلب شما نخواهند داشت. کینه ورزی و نبخشیدن باعث بیماری می شود و کسانی که بخشش بالایی دارند عمر بیشتری هم خواهند داشت. ایمان استرس و نگرانی را از بین می برد و باعث می شود جوان تر از آن چه هستید به نظر برسید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan