توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

شش دلیل در استراتژی بازاریابی محتوا

حال اگر از سرمایه گذاری بر بازاریابی محتوا ترس و بیم دارید، شما تنها نیستید. بسیاری از صاحبان شرکت ها به اشتباه فکر می کنند که بازاریابی محتوا برای شرکتشان کارآمد نیست و تنها هدر کردن وقت و سرمایه آنها است. شاید با خود فکر کنید شما روزی در یک بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کردید، و اولویت های دیگر را کنار گذاشتید، اما شما باید بیشتر از آنچه فکر میکنید برایش وقت بگذارید و مدت بسیار زیادی صبر کنید؛ راه صد ساله رو نمی توان در یک روز رفت.

۱. وسعت بازگشت

بازاریابی محتوا تا حد بسیار زیادی امنیت دارد و بازگشت سرمایه آن بسیار بالا است، البته تا حدودی، بخاطر اینکه در مکان های مختلف تاثیرات مختلفی دارد، اینجا باید وسعت بازگشت را در نظر گرفت. اگر شما محتوا خودتان را در جاهای مختلف پخش و عمومی کنید، شما شاهد بازخورد های برند خود می شوید، شاهد شهرت تجاری خود، ترافیک ورودی، تعامل مشتری، حفظ مشتری و البته، کسب مشتری های جدید خود که همه اینها از اثرات بازاریابی محتوا است.

همه این مناطق پتانسیل ساخت پول را دارند و هزینه ای که شما باید پرداخت کنید، وقت گذاشتن روی استراتژی خودتان است. این یک راه برای بزرگ کردن بهره وری از بازاریابی است.

۲. مزایایی نسبت به دیگر استراتژی ها

بازاریابی محتوا در خلاء اتفاق نمی‌افتد. که شاید شما در آن شرکت کرده باشید، برای مثال یک استراتژی مقاوم محتوا به شما کمک میکند که جستجو های موثر بیشتری را به سمت وبسایت خود برانید. بیشتر شدن بار شرکت شما احتمال نشان دادن شما را در نتایج جستجو ها بیشتر میکند و این یک کلید است.

یک استراتژی همچنین میتواند سوخت کمپین بازاریابی شما را با به روزرسانی های با ارزش برای دنبال کنندگان و دوستدارانتان و همچنین عضو های خربنامه هایتان پیوند دهد. این یعنی شما میتوانید فروش بیشتری را داشته باشید. حتی شما میتوانید بهترین محتوایتان را در لندینگ پیج وبساتتان به نمایش بگذارید و این برای بالا بردن بهره وری از کمپین پرداختتبلیغات خود است.

۳. تنوع رسانه

امروز ده ها گزینه محتوایی برای یک کمپین بازاریابی محتوا برای توزیع در رسانه ها و کانال ها وجود دارد، اگر شما مایل به نوشتن نیستید، میتوانید محتوای خود را با محتوا بصری مثل اینفوگرافیک ها، فیلم ها و آموزش های تصویری مکمل پر کنید. اگر نمیتوانید این کار را هم بکنید، شما میتوانید مصاحبه ویدئویی انجام بدهید و یا از پادکست ها برای بهتر کردن برند خود استفاده کنید.

در واقع هیچ محدودتی برای آنچه که شما میتوانید و نمیتوانید در یک کمپین محتوای بازاریابی انجام دهید وجود دارد. آنچه که مهم است تهیه کردن چیز های با ارزش برای دنبال کنندگان و طرفداران شما است که مصرف میشود

۴. فرصت های رقابتی

بازاریابی محتوا یک دنیای رقابتی است، و هر روز این رقابت بیشتر و بیشتر میشود. در حال حاضر، نزدیک ترین رقبای شما شاید آماده برای مهندسی یک استراتژی جدید باشند. سرمایه گذاری بر این موضوع، رویداد ها و فرصت های از دست رفته به صورتی شما را درگیر میکند و عقب میاندازد، به فکر این نباشید که دیگران چه میکنند سعی کنید خودتان، استراتژی خودتان را طوری تهیه کنید که هیچ وقت عقب نیافتید.

اگر هنوز شروع به سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا کردید، این فرصت هنوز باز است. و اگر سرمایه گذاری کنید شما بر روی رقیبانتان یک پا کوبیده اید، هر چقدر بیشتر روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید بهتر است.

۵. بازده ترکیب

صحبت از گرفتن نتیجه در اوایل کار است. این بسیار مهم است که درک کنید بازاریابی محتوا یک استراتژی است. که بازده ترکیب ارائه میدهد. این بازده میتواند به سود و یاد به ضرر شما باشد. هر چقدر صبر و مقاومت یشتری روی بازاریابی محتوا داشته باشید بازده بهتری خواهید داشت. بر این اساس سرعت مشهور شدن شما در طولانی مدت کلید میخورد. این روند به طوری ادامه پیدا میکند که شما خود آن را متوجه می‌شوید، که کم کم فروش بیشتر، نظرات و انتقادات بیشتر و … را نشان میدهد.

۶. حداقل از دست دادن

بازاریابی محتوای یک تقاضا برای سرمایه گذاری روی وقت و پول شما است. اما شما بر خلاف روش های دیگر میتوانید مشخص کنید چگونه و به چه مقدار سرمایه گذاری کنید. قطعا زمان، پول و تلاش بیشتر میتواند این نتیجه را تغییر دهد اما اگر این نتیجه ضرر داشت میتواند با مقدار تعیین شده شما به حداقل برسد. این یعنی با هوشی شما و در بازاریابی محتوا دست شما باز است.

استراتژی بازاریابی یک استراتژی قوی، کلی و خاص است، امروزه با توجه به موقعیت های مختلف از آن استفاده میشود و بهره وری بیشتری نسبت به دیگر روش های بازاریابی دارد، این یعنی پیشرفت سریع تر با یک استراتژی جدید و به صرفه که بسیار بهتر از استراتژی دیگر است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan