توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

معجون اسطوخودوس و درمان سردرد

سردرد یکی از معضلات زندگی امروز است که در نتیجه فشار کاری و موارد دیگر بیشتر می‌شود. اسطوخودوس گیاهیفوق‌العاده آرام بخش بوده که حاوی عامل مسکن نیز هست و می‌تواند برای سردرد به کار آید.

تاثیرگذاری اسطوخودوس (یا لّوِندر) بر سردردهای مزمن و دردناک چندین مرتبه نشان داده شده است. از این گیاه همچنین می‌توان برای رفع استرس نیز استفاده کرد، زیرا بوی آرام بخش این گیاه حواس بدن را هم تسکین می‌دهد.

این گیاه خوش بو ساختار پیچیده‌ای دارد که خواص زیادی از جمله ضد افسردگی، آرام بخش، ضد باکتریایی، فشار خون پایین، ضد عفونی کننده، ضد التهاب، ضد قارچ و سم زدا دارد.

محققین دانشگاه فلوریدا متوجه خاصیت ضد اضطرابی این گیاه نیز شدند و نشان دادند که اسانس اسطوخودوس در درمان بسیاری از بیماری‌ها کارایی دارد. برای نمونه، اسانس اسطوخودوس در پایین آوردن ضربان قلب و شدت اضطراب دانشجویان پزشکی پیش از یک امتحان استرس آور بسیار موثر بود. اسطوخودوس همچنین می‌تواند مشکلات سینوسی، سردرد ناشی از مصرف مشروبات الکلی و افسردگی را درمان کند.

ترکیب زیر در درمان سردردهای همیشگی بسیار موثر است. در این نوشیدنی خوشمزه، گیاه اسطوخودوس با لیموناد ترکیب شده تا تاثیر آن دوچندان شود. در ادامه دستور تهیه آن را بخوانید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan