توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

تهیه املت فرانسوی

برای این کار باید از هر دو دست خود کار بکشید. یعنی با یک دست تاوه را تکان بدهید و با دست دیگر تخم مرغ ها را در تاوه هم بزنید. درست وقتی که تخم مرغ ها شکل گرفتند باید آن را روی هم تا کنید و املت را که زرد یک رنگ شده است را به بشقاب منتقل کنید.

املت فرانسوی

قسمت بیرونی املت باید مثل اسکرامبل پف کرده باشد و قسمت داخلی آن مثل فرنی نرم و کمی شل باشد. اگر می ترسید تخم مرغ ها وا برن ترستان بی دلیل است چون با هم زدن تخم مرغ ها هنگام پخت امکان وارفتنشان وجود ندارد. من خودم بعد از یاد گرفتن این روش دوست ندارم تخم مرغ را به هیچ روش دیگری جز این سرو کنم.

املت فرانسوی

مواد لازم:

  • ۲ عدد تخم مرغ
  • نمک و فلفل
  • کره
  • کمی پیازچه خرد شده

تخم مرغ ها را در ظرفی خوب هم بزنید. البته نه به اندازه که تخم مرغ ها کف کند.

تاوه را روی گاز گرم کنید. بعد از این که گرم شد کره را داخل آن بریزید. تاوه را تکان دهید تا کره به همه جای آن برسد. وقتی کره جلزولز کرد تخم مرغ ها را اضافه کنید.

با یک دست تاوه را به عقب و جلو تکان دهید تا تخم مرغ ها نچسبد. و با دست دیگر آن را به صورت دایره ای هم بزنید. وقتی قسمت زیری تخم مرغ شروع به سفت شدن کرد و شبیه به اسکرامبل کمی مرطوب شد دیگر تاوه را تکان ندهید و کمی آن را کج کنید تا املت در یک طرف تاوه قرار بگیرد. با استفاده از چنگال یک طرف املت را تا وسط آن تا کنید. طرف دیگر را هم تا وسط تا کنید. سپس با دقت املت را از تاوه طوری به بشقاب منتقل کنید که قسمت تا شده در زیر قرار بگیرد و معلوم نشود. هنگام سرو روی آن کمی پیازچه خرد شده بریزید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan