توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

فواید یخ درمانی برای پوست

پف زیر چشم را می خواباند

آیا سرتان شلوغ است؟ مشغله کاری زیادی دارید؟ مدام بیرون هستید؟ و به دلیل تمام این مشغله ها خواب کافی ندارید؟ درست است که چای و قهوه می تواند موثر باشد اما برای زمان بسیار کوتاه. وقتی صبح زود صورت چند ثانیه در ظرف آب قرار دهید از پف چشم هایتان که نتیجه خستگی و کم خوابی است خلاص می شوید.

فواید یخ درمانی برای پوست

قرمزی پوست را از بین می برد

آیا پوست صورت در اثر آفتاب سوخته یا به کرم حساسیت دارد؟ برای حل این مشکل روی پوست یخ بمالید. این کار نه تنها قرمزی پوست را می گیرد بلکه ته رنگ لکه ها را نیز از بین می برد.

فواید یخ درمانی برای پوست

پوست را سفت می کند

وقتی منافذ پوست باز می شود افتادگی و شل شدن پوست شروع می شود. جمع کردن و منقبض کردن پوست کار چندان آسانی نیست اما یخ به آسانی منافذ پوست را جمع می کند و به پوست لطافت می دهد.

فواید یخ درمانی برای پوست

با چین و چروک ها مبارزه می کند

بیشتر ما به تنها چیزی که فکر می کنیم درخشش پوست است. شاید چین و چروک آخرین چیزی باشد که به یادش می افتیم. حتی در سن سی سالگی. برای جلوگیری از چین و چروک ها به جای این که روی کرم های گران قیمت هزینه کنید از یخ استفاده کنید. با این کار از چروک شدن پوست جلوگیری کرده و پوست نرم و لطیفی خواهید داشت.

فواید یخ درمانی برای پوست

پوست را تازه و تمیز نگه می دارد

اگر همانطور که توضیح دادم صبح زود از آب یخ برای پوست استفاده کنید به پای آن قسم خواهید خورد چون شاهد تازگی و تمیزی پوست پس از استفاده می شوید.

فواید یخ درمانی برای پوست

پس از شستشوی صورت یک قطعه یخ به پوست بمالید. یخ را در جهت بالا به تمام قسمت های پوست از جمله پیشانی، دور چشم، گونه ها، چانه و گردن بمالید. بیشتر هنرپیشه ها و مدل ها شب ها این کار را انجام می دهند تا منافذ پوست را جمع و صورت را تازه و شاداب نگه دارند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan