توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

7 دانستنی شگفت‌انگیز درباره ایسلند

کمترین جمعیت‌ حاضر در مرحله حذفی

تاکنون تیمی با چنین جمعیت کمی به مرحله حذفی تورنمنت بزرگی همچون یورو راه پیدا نکرده است. آخرین رکورد به ترینیداد و توباگو اختصاص داشت و این کشور آمریکای مرکزی با یک میلیون و 200 هزار نفر در سال 2006 در جام جهانی آلمان حضور یافت. ایسلند با 333 هزار و 559 نفر، نام خود را در تاریخ فوتبال جهان به ثبت رساند.

تیم فوتبال ایسلند

جشن‌های خاص تیم‌های ایسلندی

تیم استیاران ایسلند در سال 2011 روش جدیدی را برای جشن گرفتن به کار برد و این نوع خوشحالی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهرت جهانی دست یافت.

تیم فوتبال ایسلند

کوه‌های آتشفشانی بیشتر از تعداد فوتبالیست‌ها

در حالی که به نظر باور نکردنی به نظر می‌رسد اما تعداد فوتبالیست‌های این کشور 23 هزار نفر است که تنها 120 بازیکن آن حرفه‌ای هستند. هیچ یک از 23 بازیکن حاضر در تیم ‌ملی ایسلند در یورو در لیگ کشور خود بازی نمی‌کنند. آمار جالبی در این رابطه وجود دارد که تعداد آتشفشان‌های ایسلند، بیشتر از تعداد بازیکنان حرفه‌ای این کشور است. 126 کوه آتشفشانی در ایسلند وجود دارد.

تیم فوتبال ایسلند

هشت درصد جمعیت ایسلند به فرانسه رفتند

هشت درصد جمعیت ایسلند برای تشویق تیم‌شان در یورو به فرانسه رفتند تا در ورزشگاه‌ها از تیم خود حمایت می‌کنند.

تیم فوتبال ایسلند

تعداد گوسفندها، بیش از جمعیت مردم است

ایسلند سرزمین گوسفندها است. در همه نقاط به خصوص در کوه‌ها و کناره رودها، گوسفند دیده می‌شود. همچنین در ایسلند یک افسانه وجود دارد که گوسفندها سه تا سه تا حرکت می‌کنند. به جز این نکته شگفت انگیز آمار جالبی در رابطه با تعداد گوسفندان وجود دارد. در ایسلند 600 هزار گوسفند وجود دارد یعنی دو برابر جمعیت این کشور.

تیم فوتبال ایسلند

«کوه» مهم‌ترین هوادار تیم ‌ملی

هافتور بورنسون، قدرتمندترین مرد جهان و یکی از بازیگران برجسته سریال تاج و تخت (گیم آو ترونز) پیش از دیدار پرتغالبرابر ایسلند در مرحله گروهی یورو، پیام کنایه‌آمیزی برای کریستیانو رونالدو فرستاد و به نظر می رسید آن پیام تاثیرگذار بود چون رونالدو در این بازی گلی به ثمر نرساند.

تیم فوتبال ایسلند

در ایسلند مورچه وجود ندارد

ایسلند یکی از معدود نقاط جهان است که مورچه در آن وجود ندارد. هنوز دلیل علمی برای آن پیدا نشده است. شاید سرما یکی از دلایل آن باشد.

تیم فوتبال ایسلند

هدایت تیم ‌ملی ایسلند توسط یک دندانپزشک

مطبوعات انگلیسی روز بعد از باخت برابر ایسلند، آن را خجالت آورترین شکست تاریخ عنوان کردند. به نوشته نشریات انگلیسی، این شکست به این خاطر دردناک‌ است که سرمربی حریف، یک دندانپزشک است.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan