توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

آیا روزانه 8 لیوان آب نیاز است؟

البته توصیه هایی به نوشیدن مایعات در حد توان شده است که تا حدی قابل قبول است. اما اشتباهاتی که در این توصیه ها و باورها وجود دارد فقط باعث ترس ما در مواجهه با مشکلات سلامتی می شود.

سال ها پیش این باورهای غلط توسط رسانه ها به مردم ابلاغ شده و با وجود این که هم اکنون بسیاری از پزشکان آن را رد کرده اند ولی باز هم مردم نسبت به این مسئله نگرانی دارند و تصور می کنند در صورت نخوردن ۸ لیوان آب در روز در سلامت خود دچار مشکل می شوند.

همانطور که گفته شده است مقدار مایعات موردنیاز بدن در روز ۲٫۵ لیتر است اما این مایعات می تواند از غذا، سبزیجات، میوه و نوشیدنی هایی چون چای و قهوه نیز بدست آید.

پس نگران تشنه شدنتان نباشید. در واقع بدن انسان قبل از اینکه دچار کم آبی شود و نیاز به آب پیدا کند نشانه های تشنگی خود را به نحوی بروز می دهد. بسیاری معتقدند هیچ دلیل علمی بر این مسئله که خوردن آب زیاد برای سلامت پوست یا کلیه مفید باشد وجود ندارد.

آب رسانی به بدن تنها زمانی مهم است که بدن بیشتر از حد معمول مایعات مصرف کند. به عنوان مثال هنگام بیماری، هنگامی که سخت ورزش می کنید و هنگامی که زیاد عرق می کنید. بنابراین اگر فکر می کنید برای حفظ سلامتی حتما باید آب بنوشید در اشتباه هستید.

در نتیجه به علائمی که بدنتان ارسال می کند دقت کنید. اگر احساس تشنگی می کنید آب بخورید، اگر احساس تشنگی نمی کنید آب نخورید. این فکر را که باید اجبارا در روز ۸ لیوان آب بخورید را از ذهن دور بریزید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan