توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

جای دیدنی برای سفر یکروزه سنگاپور

  1. جزیره باتم (Batam island):

جزیره باتم-Batam-Island

جزیره باتم از سنگاپور نیز قابل مشاهده است. این جزیره در امتداد تنگه سنگاپور قرار دارد و تنها یک ساعت از هشتمین شهر بزرگ اندونزی با قایق فاصله دارد. این جزیره در میان سنگاپوری‌ها و بازدید کنندگان دیگر کشورها محبوب است. به خصوص افرادی که گلف بازی یا استفاده از غذاهای سنتی را دوست دارند. غذای سنتی و محلی این افراد ، غذاهای دریایی است که شامل پخت حلزون دریایی است که در آب‌های نزدیک آن یافت می‌شود. خرچنگ تند نیز یکی از غذاهای اصلی برای وعده شام محسوب می‌شود. فعالیت‌های ورزشی متعددی همچون ورزش‌های آبی ، ساحلی و قایق سواری در آب‌های اطراف این جزیره وجود دارد. جاذبه‌های محبوب در میان افراد شامل بازدید از مسجد رایای بزرگ در مرکز باتم ومعبد بودایی Maha Vihara Duta Maitreya است.

  1. ملاکا:

ملاکا-melaka

ملاکا یکی از پورت‌های تجاری اصلی جنوب شرقی آسیاست. معماری استعماری این شهر تاریخی به خوبی حفظ شده است و می‌تواند توریست‌ها و گردشگران زیادی را به خود جلب کند. توریست‌ها می‌توانند خانه هلندی قرن هجدهم در خیابان Heeren یا موزه میراث فرهنگی Baba & Nyonya را بازدید کنند. مسافران به خاطر سفر سه و نیم ساعته از سنگاپور احساس گرسنگی خواهند کرد بنابراین می‌توانند از غذاهای مشهور این شهر همچون کوفته برنج و مرغ استفاده کنند.

  1. جزیره Pulau Ubin:

4-Pulau-Ubin

جزیره کوچک Pulau Ubin این فرصت را به مسافران می‌دهد که زندگی سنگاپوری‌ها در سال 1960 را از نزدیک مشاهده کنند. در این جزیره هیچ سیستم برق شهری یا آب وجود ندارد. در عوض ساکنان این ناحیه آب خود را از چاه و برق مورد نیاز را از ژنراتورها تامین می‌کنند. این افراد از کشاورزی و ماهیگیری برای تامین غذای اصلی خود استفاده می‌کنند. پیاده روی در این جزیره به شما اجازه می‌دهد آخرین روستاهای سنگاپور با عنوان کامپونگ را از نزدیک مشاهده کنید. با استفاده از دوچرخه کوهستانی قادر هستید در تمام جزیره دوچرخه سواری کنید. چک جاوا یک تالاب آبی با طیف گسترده‌ای از موجودات دریایی است. جزیره Pulau Ubin تنها 10 دقیقه با قایق از سنگاپور فاصله دارد.

  1. جزیره بینتان:

جزیره بینتان-bintan_island

ساحل روبی(ساحِل‌روبی به عمل جستجو در کناره‌های دریا برای یافتن اشیای سودمند یا قیمتی گفته می‌شود) در سواحل شنی سفید و گشت و گذار در دریای چین جنوبی فقط چند فعالیت کوچک در این جزیره است. این جزیره از طریق قایق تنها چند ساعت از سنگاپور فاصله دارد. این جزیره در سال 1201 توسط مارکوپولو مورد بازدید قرار گرفت و برای کشتی‌های تجاری چینی و هندی مکان امنی محسوب می‌شد. بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر امروز Ruau یک مکان عالی برای مسافران اقتصادی، ماجراجویان و افرادی است که می‌خواهند کمی از زندگی پر مشغله امروزی دور باشند و به استراحت بپردازند. استراحت‌گاه‌های عالی در سواحل شمالی جزیره واقع شده است در حالیکه سواحل جنوبی اطراف Pantai Trikora مقرون به صرفه تر است.

  1. جوهور بهرو:

جوهور بهرو-johor_bahru

دومین شهر بزرگ مالزی ، جوهور بهروست که می‌توان آن را در جنوب شبه جزیره مالایا پیدا کرد. این شهر توسط ژاپنی‌ها در طول جنگ جهانی دوم اشغال شد و امروزه یکی از بزرگترین مکان‌های خرید برای توریست‌ها و سنگاپوری‌هایی است که به دنبال کالاها، لباس‌ها و موارد ارزان هستند. میدان شهر اصلی ترین مکان برای خرید محسوب می‌شود. بازدید کنندگان می‌توانند برای رسیدن به این شهر از اتوبوس‌های موجود در سنگاپور استفاده کنند. با استفاده از اتوبوس تنها یک ساعت زمان نیاز هست. جوهور بهرو یک شهر جهانی با مساجد و معابد هندو و چینی است که ارزش بازدید را دارد. بازدید کنندگان معمولا معبد شیشه‌ای هندوی Arulmigu Sri Rajakaliamman را به خاطر منحصر به فرد بودنش تحسین می‌کنند.

  1. جزیره سنتوسا:

جزیره سنتوسا-sentosa_island

جزیره سنتوسا به عنوان یک ایالت سرگرم کننده شناخته شده است. با وجود فعالیت‌های بی شمار، نمی‌توان آن را نادیده گرفت. بازدید کنندگان می‌توانند به قلعه سیلوسو ساخته شده در قرن نوزدهم سری بزنند، در سواحل آن پیاده روی کنند ،به دنبال پروانه‌ها بروند، در طبیعت بکر و بی نظیر آن راه بروند و از نزدیک پرندگان را مشاهده کنند. این مکان برای هر نوع سلیقه‌ای مواردی را فراهم می‌کند. یکی از موارد عالی در این جزیره، استراحت گاه جهانی در سنتوسات که یکی از مکان‌های تفریحی بزرگ در این ناحیه محسوب می‌شود. بازدید کنندگان می‌توانند از خودرو یا دوچرخه نیز استفاده کنند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan