توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

سفر ارزان به بلغارستان

وارنا، سومین شهر بزرگ بلغارستان است و به‌جرات می‌توان گفت جذاب‌ترین شهر در حاشیه دریای سیاه است. این شهر بندری، جایی فوق‌العاده برای تعطیلاتی چندروزه است. این شهر، با پارکی بسیار بزرگ برای گردش و ساحلی طولانی برای آفتاب گرفتن، سرشار از تاریخ اما درعین‌حال بسیار مدرن است. در وارنا می‌توانید از بزرگ‌ترین مجموعه‌ حمام‌های زمان رومی و بهترین موزه‌ی باستان‌شناسی مربوط به آن بازدید کنید.

باغ دریایی در بزرگ‌ترین شهر بندری بلغارستان، وارنا، قرار دارد. این پارک عمومی که بیش از 26000 مترمربع مساحت دارد، به‌عنوان قدیمی‌ترین پارک بلغارستان شناخته شده است، در ورودی این پارک یک ساعت خورشیدی قرار دارد که به شکل یک قو طراحی شده است. در این پارک چند موزه، باغ‌وحش و آکواریوم دلفین‌ها قرار دارد. همچنین استخر، زمین تنیس، آمفی‌تئاتر روباز و زمین‌بازی کودکان هم در این پارک قرار دارد. در اطراف این پارک، در کنار خط ساحلی، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی قرار دارند که غذاهای مخصوص دریایی سرو می‌کنند. لازم به ذکر است که این پارک محبوب‌ترین جاذبه‌ی شهر وارنا در بین کاربران تریپ‌ادوایزر است.

باغ دریایی

اگر کمی از باغ دریایی پایین بیایید، به ساحل طولانی، ماسه‌ای و زیبای شهر می‌رسید که محبوبیت‌ بالایی بین علاقه‌مندان به حمام آفتاب، قایق‌سواری و والیبال ساحلی دارد. همچنین چند چشمه‌ی کوچک هم در این اطراف وجود دارند. این ساحل پر است از جاذبه های گوناگون و رستوران‌هایی که تضمین‌کننده‌ی تفریحی لذت‌بخش هستند.

بلغارستان

آکوا پلیس زیباترین پارک آبی شرق اروپا و اولین پارک آبی در بلغارستان است، که به شیوه‌ای منحصربه‌فرد طراحی‌شده؛ این پارک آبی زیبا در بخش شمال غربی ساحل توریستی گلدن سندز، در جاده‌ی اصلی از سمت ساحل توریستی ریوِریا، به سمت ساحل آلبِنا واقع شده است. پارک آبیِ آکوا پلیس در منطقه‌ی جنگلی وارنا قرار دارد، منظره‌ی زیبای دریا از این پارک قابل‌مشاهده است. این پارک در زمینی به مساحت 40.000 مترمربع بناشده و ترکیبی از یک محیط طبیعی با عناصر مصنوعی مانند استخر، سرسره‌های آبی، جکوزی، چشمه، آبشار، قلعه‌های قدیمی و ساختمان‌های به‌ظاهر مخروبه است. جالب است بدانید که ظرفیت پارک بالای 3000 بازدیدکننده است. صخره‌نوردی با هفت مسیر اختیاری در ورودی پارک قرارگرفته و مربیان باشگاه «آدرنالین» هر روز بین ساعت 16 و 20 به‌وقت محلی آنجا حضور دارند. سالن آمفی‌تئاتر، آبشار و دریاچه مصنوعی و یک تنقلات فروشی به اسم آکازار در نزدیکی صخره‌ها بناشده‌اند.

آکواپلیس

بالچیک تفرجگاهی کوچک در شمال ساحل دریای سیاه است که در قرن پنجم قبل از میلاد ساخته‌شده و امروزه به‌عنوان اقامتگاه ییلاقی ملکه ماریا، ملکه فقید رومانی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که این منطقه حدوداً 40 دقیقه با وارنا فاصله دارد. عمارت آن ترکیبی است از گلچین سبک‌های شرقی و اروپائی، با بوستان‌های جذاب که بیش از 600 گونه گیاهان نادر و کمیاب از سراسر جهان را در خود جای داده است.

بالچیک

کشتی دزدان دریایی این تور به مدت 4 ساعت بوده و شما سوار بر کشتی دزدان دریایی و با پوشیدن لباس‌های آن‌ها، خود را در سال‌های گذشته‌ای که دزدان سلطان دریاها بودند حس می‌کنید.

کشتی دزدان دریایی

تور سافاری به مدت 3 ساعت و با استفاده از جیپ‌های مخصوص سافاری جنگل برگزار می‌شود؛ شما می‌توانید ساعاتی را در دل جنگل‌ها، رودخانه‌ها و آبشار‌ها بگذرانید و از تماشای طبیعتی بکر لذت ببرید.

سافاری

منبع: کافه گردش

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan