توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

هتل چهار فصل لری الیسون در جزایر هاوایی

این هتل جدید شامل مجموعه‌‎ای از امکانات لوکس است و خود لری الیسون نیز زمان زیادی را صرف طراحی جزئیات آن کرده است. در بازسازی این هتل صدها کارگر به مدت چند سال کار کرده‌اند و نتیجه نهایی یک بنای بسیار مجلل با چشم اندازی زیبا از اقیانوس است.

هتل چهار فصل لری الیسون مدیر اوراکل در جزایر هاوایی

همچنین در طراحی مجدد این هتل یک سوئیت اختصاصی نیز به آن افزوده شده است که هزینه یک شب اقامت در آن ۲۱٫۰۰۰ دلار خواهد بود. این سوئیت دارای ۱۲۰۰ متر زیربنا است. در این سوئیت یک اتاق برای جلسات و مجالس رسمی قرار دارد و در آن یک دوربین دوچشمی به همراه پایه قرار گرفته است که به خلیج دلفین‌ها اشراف دارد.

هتل چهار فصل لری الیسون مدیر اوراکل در جزایر هاوایی

اتاق ناهار خوری سوئیت اختصاصی دارای شش صندلی است و سه حمام نیز در محل‌های مختلف بنا ساخته شده است. در حمام اصلی دو وان ژاپنی و یک حمام بخار قرار دارد. برای ساکنان خانه نیز سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است. در ادامه تصاویری از سوئیت اختصاصی هتل چهار فصل لری الیسون مدیر اوراکل در جزایر هاوایی را خواهید دید.

هتل چهار فصل لری الیسون مدیر اوراکل در جزایر هاوایی

هتل چهار فصل لری الیسون مدیر اوراکل در جزایر هاوایی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan