توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

گرانترین کباب جهان در انگلیس!


مدیریت رستوران تأکید می کند که گوشتی که در تهیه کباب به کار می رود ، گوشت نوعی گاوی ژاپنی به نام واگیو است زیرا این گاو کمیاب و کیفیت گوشتش عالی است و ادویه جات کمیابی از سراسر جهان در این غذا ریخته می شود که به غذا طعم بسیار خاصی می دهد و گوشت این گاو با چربی بز و شیر گوسفند پیش از پختن مخلوط می شود .
یک نوع سرکه ویژه نیز به گوشت گاو ژاپنی اضافه می شود که یک شیشه این سرکه حدود 250 یورو قیمت دارد .

به نوشته روزنامه انگلیسی زبان ژاپن تایمز ؛ گاو واگیو یکی از گاوهای کمیاب ژاپنی است که به خوبی مراقبت و نگهداری می شود و قیمت یک کیلو گوشت این گاو بین 250 تا 500 یورو است .

cow گاو واگیو

گاو واگیو نازپرورده است و از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار می شود و پیوسته ماساژ داده می شود، تا عضلاتش قوت خود را از دست ندهند و کوچک نشوند و هنگام پختن طعم خود را حفظ کنند.
ژاپن تایمز افزود، گاوهای واگیو هرگز کار نمی کنند و کارشان فقط خوردن و خوابیدن است و علفی که جلوی این گاوها ریخته می شود ، حاوی مواد مغذای مختلفی است که اشتهای گاو را باز می کند.

شلوغی رستوران کباب گاو واگیو

کباب واگیو با وجود قیمت هنگفتش مشتریان زیادی دارد و برای خوردن یک پرس از این کباب باید قبلا صندلی رزرو کرد و رزرو کردن صندلی گاه یک هفته طول می کشد .

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan