توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

2 میوه برای رفع لاغری صورت

چاقی صورت

یک تخصص پوست و مو گفت: همچنین نوشیدن مقدار مناسب آب نیز موجب تأمین آب میان بافتی و تقویت عضلات صورت می‌شود.

دکتر مینا انصاری گفت: بررسی‌های جدید محققان نشان می‌دهد که استفاده مداوم از دو میوه خیار و گلابی از لاغری موضعی در ناحیه صورت جلوگیری و موجب می‌شود صورت پرتر به نظر برسد.

وی افزود: همچنین نوشیدن مقدار مناسب آب نیز موجب تأمین آب میان بافتی و تقویت عضلات صورت می‌شود.

این فوق تخصص پوست و مو تصریح کرد: «مصرف پودر جوانه گندم» همراه با ماست نیز بعد از غذا به چاقی موضعی در نقاط مختلف بدن کمک می‌کند.

انصاری اظهار داشت: مصرف هویج، میوه و سبزیجات تازه نیز در طول روز موجب می‌شود که به سلول‌های پوست آبرسانی شده و پوست همیشه شاداب به نظر برسد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan