توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در هاوایی به دنیا آمده و در همانجا نیز بزرگ شده است. در سال 1977 او یک کسب و کار تولید کیف پول به راه انداخته است که این محصول بعدها به یک فراورده مولتی میلیون دلاری جهانی تبدیل شد. با بازنشسته شدن در سن 47 سالگی در سال 1996 رابرت به سرمایه گذاری و انجام کارهایی که مورد علاقه اش بود روی آورد.

در این سال رابرت در سه شرکت سهامی عام کشف نفت، طلا و نقره سرمایه گذاری کرد که شرکت های نقره و طلا برای او بسیار سودآور بود. وی هنچنین در این سال کتاب ” پدر پولدا , پدر بی پول ” را نوشت.
در این کتاب رابرت در مورد دو پدر خود توضیح می دهد. یکی بی پول و دیگری پولدار. هر دوی آنها در حرفه هایشان موفق بودند و تمام عمرشان را به سختی کار کرده بودند اما یکی وقتی مرد ده ها میلیون دلار برای خانواده و سازمان های خیریه به جا گذاشت ولی دیگری پس ازمرگش مقروض بود.

در طول دهه اخیر رابرت کتاب های زیادی را به رشته تحریر درآورد که هریک به نوبه خود موفق بوده اند. در موسسه آموزشی او مهمترین چیزی که تعلیم داده می شود، عشق و استقامت است. او این آموزش را با کمک گرفتن از مردان بزرگی چون آنتونی رابینز , زیگ زیگلار و اگ مندینو انجام می دهد.

<
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan