توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

هفت زن ثروتمند ایرانی در سال ۲۰۱۵

در این مقاله به معرفی این 7 زن ثروتمند ایرانی میپردازیم.

نفر اول: انوشه انصاری، مدیر شرکت تلکام تکنولوژی؛ ثروت: ۷۵۰ میلیون دلار

انوشه انصاری

انوشه انصاری متولد سال ۱۹۶۶ در مشهد، مهندس و یکی از بنیانگذاران شرکت “Prodea Systems” است. یکی از دستاوردهای پیشین او تأسیس و اداره شرکت “Telecom Technologies” است. او به عنوان نخستین توریست فضایی زن به فضا سفر کرده است.

نفر دوم: سحر هاشمی، بنیانگذار کافی شاپ های زنجیره ای

سحر هاشمی

سحر هاشمی، یکی از کارآفرینان بزرگ در بریتانیا، بیشتر بخاطر تأسیس کافی شاپ های زنجیره ای “کافی ریپابلیک” و قنادی های “اسکینی کندی” شناخته می شود. او در سال ۲۰۱۲ نشان “رتبه امپراطوری بریتانیا” را بخاطر خدماتش به اقتصاد بریتانیا و همچنین فعالیت هایش در امور خیریه دریافت کرد. در پایان ماه ژوئیه و به دنبال تعطیل شدن ۱۸ مغازه، “کافی ریپابلیک” توسط شرکت “Arab Investment” خریداری شد.

نفر سوم: شهرزاد رفعتی، مؤسس یک شرکت تلویزیونی

شهرزاد رفعتی

این بانوی زیبای ۳۴ ساله آخر داستان موفقیت است. با اینکه او از تهران به ونکوور آمد و آشنایی مختصری با زبان انگلیسی داشت، خیلی زود بر علم کامپیوتر اشراف یافت و عاشق صنعت فن آوری شد. او می گوید که در سال ۲۰۰۵، پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه “بریتیش کلمبیا” در مقطع لیسانس، شرکت خود را تأسیس کرد. شرکت “BroadbandTV” اکنون ۷۴ کارمند دارد.

در الگوریتم ارائه شده توسط شهرزاد رفعتی، نه تنها وب سایت‌های بزرگی چون یوتیوب، بلکه کل وب، برای یافتن ویدئوهای بدون حق کپی رایت جستجو می‌شود و پس از یافتن این ویدئوها شرکت BroadbandTV یک آگهی به آن‌ها اضافه کرده و درآمد حاصل از این تبلیغ را با تولیدکنندگان این آثار تقسیم می‌کند.

نفر چهارم: پریسا تبریز، مسؤول امنیت اطلاعات گوگل

پریسا تبریز

پریسا تبریز متولد سال ۱۹۸۳ یکی از کارشناسان امنیت کامپیوتری در آمریکاست. او درحال حاضر برای شرکت گوگل کار می‌کند. فعالیت وی مقابله علیه هکر‌های مجرم و مبارزه سایبری است. او که دارای لقب “شاهزاده امنیت” است، در زمینه امنیت گوگل کروم رهبری یک تیم بزرگ را برعهده دارد. او که از یک مادر لهستانی-آمریکایی و یک پدر ایرانی متولد شده، تنها چند ماه پس از فارغ‌التحصیلی وارد شرکت گوگل شد.


نفر پنجم: رکسانا ورزا، مسؤول استارت آپ‌های مایکروسافت در فرانسه

رکسانا ورزا

رکسانا ورزا یکی از بانوان موفق در زمینه فن آوری است. او درحال حاضر رهبری فعالیت های “استارت آپ” مایکروسافت را درفرانسه برعهده دارد. در آوریل ۲۰۱۳، مجله “بیزنس اینسایدر” او را به عنوان یکی از ۳۰ زن موفق زیر ۳۰ سال معرفی کرد. او به سه زبان مسلط است و دارای مدارکی تحصیلی از دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه علوم سیاسی پاریس و مدرسه اقتصاد لندن است.

نفر ششم: سیما ضرغامی، رییس شرکت تلویزیون های کابلی

سیما ضرغامی

سیما ضرغامی، مدیر ایرانی-آمریکایی شبکه‌های تلویزیونی است که از سال ۲۰۰۶ تاکنون ریاست شبکه “نیکل اودئون” و گروه کودکان و خانواده شبکه “ام تی وی” را برعهده دارد. سیما ضرغامی در سال ۲۰۰۶ به عنوان زن سال “زنان در ارتباطات کابلی” انتخاب شد.

نفر هفتم: ثریا دارابی، بنیانگذار مؤسسه

ثریا دارابی

ثریا دارابی، متولد سپتامبر سال ۱۹۸۳، فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر از دانشگاه جرج تاون است. او به عنوان یکی از بنیانگذاران سایت “Zady“، زندگی حرفه ای خود را از روزنامه نیویورک تایمز آغاز کرد. او در این روزنامه به عنوان مدیر امور مشارکت دیجیتال و بازاریابی برای رسانه های اجتماعی فعالیت داشت. موفقیت چشمگیر او در فود اسپاتینگ رقم خورده است. اپلیکیشن “Foodspotting” که آن را به همراه فردی دیگر راه اندازی کرده، توسط شرکت “اَپل” اپلیکشن سال نام گرفت.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan