توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

10 مکان عالی برای خرید در توکیو

1. گینزا:

گینزا-Ginza

گینزا یکی از مناطق خرید در توکیو است که در آن بوتیک‌های شیک و مد روز و همچنین فروشگاه‌های چند قسمتی مختلفی همچون میتسوکوشی و Dover Street Market وجود دارد . در میان این همه ابهت و شکوه موارد ساده‌ای همچون صنایع دستی زیبا در تاکومی ، و قفسه‌های پر از اسباب بازی‌های مبتکرانه در Hakuhinkan نیز یافت می‌شود. گزینه‌های خرید در این منطقه می‌تواند نمایانگر فرهنگ مشتریان شهر باشد که در آن جاری است .

2. آساکوسا:

آساکوسا

آساکوسا در حال حاضر بخشی آرام از شهر ادوست که میزبان صنعتگران، بازرگانان و گردشگران بود. خطوط کوچک و کوچه‌های پیچ در پیچ آن، هنوز هم پر از شگفتی‌هایی همچون انگور چینی در Tokyo Hotarudo و فرش‌های زیبا برای فروش در بنگاراست .برای خرید هدیه ، ناکامیسی دوری( در نزدیکی معبد سنسوجی) گزینه‌ی خوبی است و می‌توانید سوغاتی‌های مورد نیاز خود را از آن جا تهیه کنید .

3. کاگورازاکا:

کاگورازاکا در منطقه‌ای به نام شینجوکو واقع شده است . اگر بخواهید در امتداد کاگورازاکا از ایستگاه Iidabashi قدم بزنید ، فروشگاه‌هایی را خواهید دید که در حال فروش گتا (صندل‌های چوبی سنتی) و کیف پول ساخته شده از پارچه‌ی کیمونو هستند. شما می‌توانید در این منطقه منسوجات رنگ شده با دست را در کیکولی و سادا مشاهده کنید . در سایر نواحی بین مکان‌هایی مانند داروخانه، مواد غذایی و پاچینکو ، فروشگاه‌هایی قرار دارند که محصولاتی مانند عروسک و شیرینی ژاپنی را به سراسر جهان حمل می‌کنند.

4. روپونگی:

روپونگی

اگرچه روپونگی از لحاظ سنتی برای عرضه‌ی نوشیدنی‌های مختلف مشهور است اما این منطقه از شهر میزبان فروشگاه‌های جالب وجذابی است و دارای مجتمع‌های سرگرمی ، غذاخوری و فروشگاهی می‌باشد .یکی از مکان‌های جالب در روپونگی مجموعه گالری Axis Design ،فروشگاه‌ها ، نمایشگاه طراحی داخلی معاصر و شمشیر ژاپنی است .

5. Daikanyama & Naka-Meguro:

در نزدیکی ابیسو،دایکانیاما تحت محاصره‌ی کافه‌ها و بوتیک‌هایی با متخصصان مد و لوازم جانبی مانند هارکوزا و اوکوراست . دوست‌داران کتاب باید سری به Daikanyama T-Site بزنند . Naka-Meguro نیز در همسایگی دایکانیاما قرار گرفته و محلی برای ارائه‌ی محصولات دست دوم است.

6. شیبویا:

شیبویا

شیبویا چشمه‌ای از علایق نوجوانان و جوانان در ژاپن است . اگر شما بالای 30 سال سن دارید برای گشت و گذار در این مکان کمی پیر به نظر می‌رسید ، اما می‌توانید خود را تشویق کنید تا از زیبایی‌های آن لذت ببرید . فروشگا‌ه‌های لوازم و آلات موسیقی و همچنین پوشاک مخصوص جوانان ونوجوانان در این ناحیه به خوبی به فروش می‌رسد .بر روی لوازم و مدهای جوانان در شیبویا 109 ، طرح‌های جدید در فیک توکیو(fake Tokyo ) تمرکز کنید و گشت و گذار در توکیو هندز را از دست ندهید .

7. شیموکیتازاوا:

شیموکیتازاوا

در جنوب غربی شیبویا محله‌ی کوچکی به نام شیموکیتازاوا قرار گرفته است. این مکان محبوب دانش آموزان و علاقه مندان به انواع هنرها بوده و دارای فروشگاه‌های دمدمی، رستوران‌ها و کافه‌ها است . کافه‌های موجود در این محله دارای سوراخی بر روی دیوار هستند که معمولا مشتریان می‌توانند سفارشات خود را از آن جا تحویل بگیرند . فروشگاه Haight & Ashbury یکی از بهترین فروشگاه‌ها در این محله است . فروشگاه شیموکیتا نیز به خاطر داشتن لوازم و محصولات خوب می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد .

8. هاراجوکو و آئویاما:

هاراجوکو و آئویاما

دو محله‌ی دوقلو به نام هاراجوکو و آئویاما محلی برای دختران و پسران معروف هاراجوکایی ،مرکز خرید جوانان به نام Takeshita-dōri و یک بلوار زیبا از Omote-sandō است .همچنین در این ناحیه اورا هارا قرار دارد که شما می‌توانید فروشگاه‌های کوچک عجیب و غریب و فروشگاه‌های فروش محصولات دست دوم را بیابید . در این محله گزینه‌های خرید بی پایانی وجود دارد . می‌توانید گشت و گذار خود را از لافورت،6% Doki Doki و Sou-Sou برای خرید لباس و لوازم تزیینی آغاز کنید . اگر قصد خرید سوغاتی را دارید می‌توانید سری به Tokyo’s Tokyo بزنید .

9. شینجوکو:

شینجوکو

خرید در شینجوکو می‌تواند کمی خسته کننده باشد. از لحظه‌ای که شما از ایستگاه قطار پیاده می‌شوید، نور و سر و صدای جمعیت این منطقه را به یک کازینوی پر سرو صدا تبدیل می‌کند. اما می‌توانید در این ازدحام فروشگاه‌های خوبی پیدا کنید . در این ناحیه فروشگاه ایستان ، یکی از فروشگاه‌های قابل احترام نیز یافت می‌شود.فروشگاه‌های Don Quijote ،RanKing RanQueen و Disk Union محل خوبی برای دوستداران موسیقی است . اگر انگیزه‌ای برای رفتن به آکیهابارا ندارید ، شینجوکو می‌تواند محل خوبی برای خرید لوازم الکترونیکی باشد .

10. آکیهابارا:

آکیهابارا

در همسایگی آکیهابارا مرکز خرید لوازم الکترونیکی قرار دارد .البته شما می‌توانید لوازم الکترونیکی مورد نیاز خود را در محله‌ی Akihabara Electric Town و خیابان‌هایی مانند مرکز رادیوی آکیهابارا نیز پیدا کنید . این ناحیه به عنوان اوتاکو (به کسی گقته می‌شود که علاقمند انیمیشن‌های ژاپنی است) نیز مشهور و شناخته شده است.در میان فروشگاه‌های غذایی که مسئول تهیه‌ی غذا برای اوتاکو غذای مورد نیازشان را فراهم می‌کنند ،مجتمع Mandarake بسیار بزرگ است . همچنین یک بازارچه‌ی صنایع دستی در 2k540 Aki-Oka Artisan وجود دارد .

نکات و ترفندهای خرید در توکیو :

در نهایت چند نکته وجود دارد که قبل از خرید باید آن‌ها را بدانید :

فروشگاه‌های بسیاری در توکیو وجود دارد که می‌توانید در آن ها خرید بدون مالیات داشته باشید . البته این شرایط تنها برای افراد خارجی صادق است . به همین خاطر بهتر است پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و به دنبال فروشگاه‌های بدون مالیات بگردید .

پول نقد به همراه خود داشته باشید . برخی از فروشگاه‌های کوچک و سنتی ممکن است کارت اعتباری را قبول نکنند .

اگرچه چانه زدن در بیشتر قسمت‌های آسیا معمول است اما در ژاپن این موضوع زیاد شایع نیست .

فروشگاه‌های توکیو دارای سالن‌های غذاخوری بسیار عالی هستند که برای یافتن غذاهای مختلف بسیار خوب است .

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan