توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین پانزده مقصد رمانتیک برای سفر در جهان- بخش اول

1-بالی، اندونزی

بالی فقط زیبا نیست! در ابتدا مناظر زیبا و دلفریب این جزیره مسافران را از نقاط مختلف دنیا جذب خود میکند اما سنت و فرهنگ بی نظیر این منطقه آن ها را به سفر مجدد  به آنجا، وادار می کند. سانور (Sanur) منطقه ی ساحلی پرطرفداریست که می توانید در آن به تماشای آسمان پاک و آبی و نیز غروب خورشید بنشینید. تاناه لات (Tanah Lot)، معبدی به جا مانده از قرن 15ام است که در میان دریا بر روی جزیره ای بسیار کوچک، سر از آب بیرون کشیده است. 5 آبشار بین بدوگول (Bedugul) و سینگاراجا (Singaraja) را از دست ندهید! گیجیت (Gitgit) کم ارتفاع ترین آبشار است و 150 پله ی درون آن شما را در مسیری شگفت انگیز به بالای آن می رساند.

راهنمایی: برای فرار از شلوغی سواحل جنوبی بالی، به ساحل اکو (Echo) در سمینیاک (Seminyak) بروید، ماسه های این ساحل خلوت غالبا رطوبت خاصی دارند.

01_bali_cafegardesh

2-بروژ، بلژیک

شهر افسانه ای بروژ (Brugge)، مسافران را محصور می کند. میدان های بزرگ، ساختمان های جالب و خیابان های سنگفرش شهر، فضایی رمانتیک ایجاد میکنند و زوج ها می توانند با قایق از کانال های زیبای شهر گذر کنند. برای دیدن مناظر شهر، می توانید از راه پله ی پیچ در پیچ 366 پله ای بلفورت (Belfort) بالا بروید. می توانید با کالسکه به بگونیژ (Beguinage) که صومعه ای بزرگ که در آن چند پل و تالاب است، بروید. برای اقامت در کنار کانال در مکانی مجلل، د تیلرین (De Tuileriëen) را پیشنهاد می کنیم. این مکان، اتاق های دلربایی دارد و غذاهای سرو شده نیز مطبوع اند.

01_borge_cafegardesh

3-بوینس آیرس، آرژانتین

به سادگی محصور شب های رنگین بوینس آیرس (Buenos Aires) و فرهنگ های متنوع آن، می شوید. بر صندلی های مخملین تئاتر کلن (Teatro Colón) تکیه بزنید و از تماشای اپرا و یا باله لذت ببرید. محله ی پالرمو (Palermo) شامل برخی از بهترین رستوران ها و بوتیک های شهر می شود و پارک های آن مناسب گردش و پیاده روی اند.در رویو تانگو (Rojo Tango) شب را به رقص سپری کنید و از غذای 5 ستاره ی آن لذت ببرید. 

راهنمای : بهترین زمان برای سفر فصل بهار است زیرا میتوانید از گل ها، دمای مناسب و شلوغی کمتر لذت ببرید

____________

4-چارلزتون، کارولینای جنوبی 

باغ های پر طراوت، محیطی تاریخی و جذابیت آرامش بخش، چارلزتون (Charleston) را مکانی ایده آل برای سفری رمانتیک می کند. می توانید در خیابان های جنوب براد (South of Broad) که مملو از گل های مگنولیا هستند قدم بزنید و از قصرهای بزرگ و پارک های سرسبز لذت ببرید. Mount Pleasant Memorial Waterfront Park مناظر زیبایی که با آبشارها و نمایی از چارلزتون هاربر (Charleston Harbor) زیباتر می شوند را برای عکاسی در اختیار قرار می دهد. به باغ های بون هال بروید (Boone Hall) و از دیدن باغ رز و نمایشگاه پروانه ها لذت ببرید.

راهنمایی: رستوران تریستان (Tristan) غذای دریایی تازه، پاستاهای خوشمزه سرو می کند و دکوراسیون زیبایی دارد.

________________

5-شینکو تره، منطقه ساحلی ایتالیا

می توانید از خانه های جالب بندرگاه دیدن کنید و در تفرجگاه های ساحلی به تفریح بپردازید، در میسرهای ناهموار شینکو تره (Cinque Terre) قدم بگذارید و در مزارع و باغ های انگور به گشت وگذار بپردازید و دریا را تماشا کنید. از باغ هانبری (Hanbury) که شهرت جهانی دارد و نمایی 360 درجه از دریا دارد دیدن کنید. روز را به گشتن در پورتوفینو (Portofino) که دهکده ای با شکوه در کنار دریاست سپری کنید.

_________________

6-فز، موراکو

قدم گذاشتن به درون دروازه های فز (Fez) با خیابان های قرون وسطایی، بازارهای سرپوشیده و بناهای تاریخی، مانند ورود به ماشین زمان است و شما را به زمان دیگری می برد. به هری ال سلانی (Heri el Souani) بروید و از انبار های غله ای که یک شاه کهن طراحی کرده است بازدید کنید. از باب منصور (Bab Mansour) دیدن کنید که دروازه ای مرمرین است که استادانه ساخته شده  و کاشی های آن حکاکی شده است. از خانه ی ونوس در خانه های والیبیس (Volubilis) دیدن کنید که زیباترین مجموعه موزاییک شهر است و دسترسی به معبد ساترن (Saturn) از آن محل نیز آسان است.

____

7-جزایر یونان، سایکلیدز

آب های درخشان و آبی فیروزه ای، کوه ها، خورشید تابان و غذاهای خوشمزه ی جزیره بسیاری از مردم را جذب خود می کند. مشهورترین جزیره، سانتورینی (Santorini) است که غروبی فوق العاده و سنگ های به غایت سفید دارد. ناکسوس (Naxos) بزرگترین جزیره است و که سواحلی طولانی و دره هایی سرسبز دارد.

راهنمایی: از پناییا پولاتی (Panayia Pouláti) که ساختمانی سفیدکاری شده است و گنبدی آبی رنگ دارد نیز دیدن کنید.

_____________________

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan