توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

قشم، سفری لوکس یا سفری به طبیعت؟!

این جزیره نقاط زیبا و دیدنی، اما محدودی دارد که براساس ترکیب تیم و نوع علاقه‌مندی آنها می‌توان برنامه را تنظیم کرد. بازدید از غارهای خربس -سمت راست جاده قشم به روستای خربس و روستای رمچاه- جالب است اما دسترسی به آن شاید کمی دشوار باشد. با این حال خوب است که به لیدر خود پیشنهاد کنید شما را برای بازدید از آن همراهی کند. دیدن دره ستاره‌ها در ضلع شمالی جزیره قشم، یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های این سفر است و می‌تواند در فهرست بازدید‌های موردعلاقه شما قرار گیرد. یکی دیگر ازجذابیت‌های این سفر هم، جزایر ناز است. این جزایر در ۲۲ کیلومتری شهر قشم، جای بسیار مناسبی برای شنا هستند. بین ساحل تا جزایر در زمان مد آب، مکان بسیار مناسبی به عمق یک متر وجود دارد و در زمان جزر هم آب فروکش می‌کند و می‌توان از ساحل پیاده به جزیره رفت.

جنگل‌های حرا و چاکوه نیز یکی دیگر از نقاط دیدنی قشم هستند که حتما باید در فهرست مکان‌های مورد بازدید قرار گیرند. در مورد غار نمکدان هم باید گفت که بازدید از این غار برنامه‌ای جدا و خارج از برنامه جزیره‌گردی می‌طلبد. غار نمکدان علاوه بر دهانه اصلی دو دهانه دیگر نیز دارد که برای بازدید عمومی مناسب‌تر است. در دهانه اصلی غار حوضچه‌ای قرار دارد که عبور از آن را مشکل می‌کند. البته باید بدانید که تنها ۱۰۰ متر اولیه غار برای افراد غیر فنی و فاقد ابزار لازم قابل بازدید است.

شاید زیباترین قسمت برنامه که می‌تواند بیش از همه مورد توجه شما قرار گیرد، سفر با قایق در جنگل‌های حرا و همچنین بین جزیره قشم تا هنگام باشد. البته می‌توانید از لیدر توری که با آن سفر کرده‌اید، بخواهید برنامه گشت پیرامون جزیره هنگام و بین ۳ روستای اصلی آن (قیل- هنگام جدید و هنگام قدیم) را نیز برای شما داشته باشد. از سوی دیگر شما می‌توانید قایقی بزرگ یا یک لنج کرایه کنید و برنامه را صرفا به سفر دریایی بین این جزایر محدود کنید. همچنین این نکته قابل ذکر است که دلفین‌ها علاوه بر اطراف جزیره هنگام، در اینجا نیز قابل دیدن هستند. گشت جزیره هنگام نیز شامل بازدید از ساحل سیمین، بازدید از دلفین‌ها و دیدن ماهی‌های آکواریومی است. یادتان باشد همه وقت خود را در هتل نگذرانید!

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan