توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

نُه باوری که افراد موفق قبول‌شان ندارند

افراد موفق دوست دارند زمان‌بندی‌های‌شان درست باشد، مثل هر کس دیگری، اما این را هم می‌دانند که زمان‌بندی درست، همه چیز نیست. تمام کاری که زمان‌بندی درست انجام می‌دهد، تعیین یک حاشیه است، یعنی لازم است کاری انجام شود و کسی پا پس نکشد. این افراد روی کاری که می‌توانند با تکیه بر داشته‌های‌شان انجام دهند، کنترل دارند.

  1. آنها باور ندارند که آهسته و پیوسته رفتن، منجر به پیروزی می‌شود

افراد موفق این را می‌دانند که آهسته و پیوسته رفتن، به‌ندرت بُرد دربر دارد چون باور دارند که افراد باهوش دیگری هستند که همین بازی را سریع‌تر و هشیارانه‌تر بازی می‌کنند.

مفهوم ” آهسته و پیوسته، برنده است “، توسط لاک‌پشت و خرگوش معروف، شهرت عمومی پیدا کرد که در آن، خرگوش درمیانه مسابقه خوابید و راه را برای پیروزی لاک‌پشت، هموار کرد.

مشکلی که اینجا وجود دارد، منظق ناقص است. دردنیای واقعی، اگر واقعا مسابقه‌ای بین خرگوش و لاک‌پشت روی دهد، احتمال خیلی کمی وجود دارد که خرگوش در میان مسابقه بخوابد.

افراد موفق، پیش از این‌که کوکورانه این چیزها را بپذیرند، همچین منطق ناقصی را موشکافی می‌کنند.

  1. آنها باور ندارند که کمک خواستن، نشانه ضعف است

افراد موفق می‌دانند که قدرت دارند و همچنین می‌دانند که کجا نیاز به کمک دارند. بخش خوب این قضیه اینجاست که از به‌جا کمک خواستن برای هدفی معنادار نمی‌ترسند.

  1. آنها باور ندارند که مجبورند کاملا درست باشند تا مورد احترام قرار گیرند

افراد موفق عقاید خاص خودشان را دارند اما ادعا نمی‌کنند که عقیده آنها، تنها عقیده مهم و باارزش است. عزت‌نفس این افراد آنقدر بالاست که اگر اشتباهی مرتکب شوند، خودشان پیش از هرکس دیگری اشتباهشان را تائید می‌کنند. به‌عبارتی دیگر، آنها “اغلب اشتباه می‌کنند، تردید هم نمی‌کنند.”

  1. آنها باور ندارند که مجبور به مقابله به مثل هستند

افراد موفق می‌توانند دربرابر خیلی از افراد تغییر موضع دهند. تنها درصد کمی از آنها ممکن است به طریقی مقابله به مثل نمایند. خوشبختانه افراد موفق از عواقب این حرکات آگاهند و احساس ناراحتی نمی‌کنند.

  1. آنها باور ندارند که می‌توانند از پیامدهای مقابله به مثل فرار کنند

همان‌طور که افراد موفق انتظار ندارند دیگران با آنها مقابله به مثل کنند، در انتخاب‌هایشان برای مقابله به مثل کردن بسیار شفاف و متعهد هستند، زمان، انرژی و پولشان را با هرکسی که ارتباطی معنادار بازندگی‌شان دارد به اشتراک می‌گذارند.

  1. آنها باور ندارند که باید منتظر خوش‌شانسی بمانند

افراد موفق منتظر شانس نمی‌مانند تا در بزند و آنها را به موفقیت برساند. آنها به این گفته اعتقاد دارند که ” وقتی آمادگی با فرصت تلاقی کند، شانس روی می‌دهد.”

  1. آنها باور ندارند که شانس وجود ندارد

افراد موفق، شانس را هم از دست نمی‌دهند. وقتی از روی شانس، موفقیتی حاصل می‌کنند، از تاثیر این شانس آگاهند و به خودشان اعتبار بی‌خود نمی‌دهند.

  1. آنها هرگز این را هم باور ندارند که با رسیدن به موفقیت، تلاش‌شان دیگر تمام شده

افراد موفق، با درپیش گرفتن مسیر و روش معنادار، بالنده می‌شوند. رسیدن به نقطه عطف یا انجام کاری که بابتش احساس غرور کنند، خیلی خوب است اما برای آنها این نقاط عطف و موفقیت‌ها، بخشی از مسیرشان است و نه چیزی بیشتر. در ذهن این افراد، زندگی یک جدال بی‌پایان است. این نگرش، آنها را برای یادگیری بیشتر، خواهان‌تر می‌کند.

آیا شما هم یکی از این افراد موفق هستید ؟

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan