توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

طرز تهیه استیک تندرولین

مواد لازم:

کره

2قاشق غذاخوری

پیازچهٔ خرد شده

¼ پیمانه

قارچ خرد شده

1 پیمانه

راستهٔ گوساله

700 گرم

نمک و فلفل سیاه

به میزان لازم

سس سویا

برای سرو

طرز تهیه:
  1. فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن می‌کنیم تا گرم شود.
  2. کره را داخل یک تابهٔ مناسب ریخته و آن را روی حرارت می‌‎گذاریم تا گرم شود. پیازچه را در آن کمی تفت می‌دهیم تا نرم شود. سپس قارچ را به آن اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم آنها را تفت می‌دهیم.
  3. راستهٔ گوساله را به شکل مسطح باز می‌کنیم. وسط آن مقداری نمک و فلفل سیاه پاشیده و روی تمامی سطوح آن سس سویا می‌مالیم. وسط آن مقداری از مخلوط قارچ را قرار می‌دهیم و آن را با نخ آشپزی محکم می‌بندیم. سپس راستهٔ آماده شده را داخل ظرف مناسب فر قرار می‌دهیم.
  4. آن را به مدت حداقل 40 دقیقه برای داشتن گوشت آبدار داخل فر داغ قرار می‌دهیم تا کاملاً پخته شود. آن را از فر خارج کرده و قبل از سرو و برش،10 دقیقه کنار می‌گذاریم تا کمی از دمای آن کاسته شود. سپس آن را به قطعات 3 سانتیمتری برش زده و سرو می‌کنیم.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan