توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

پیرمردی که رکورددار پرواز کردن است

 “جان مارتین” 82 ساله هفته گذشته 959 سفر خود را با هواپیماهای شرکت قنطاس انجام داد تا رکورد بیشترین سفر با یک شرکت هوایی را برای خودش کند. او به 50 سال است که تنها برای تفریح کردن سوار هواپیما می شود و تا به حال 4 میلیون و 800 کیلومتر پرواز هوایی داشته است .

او در گذشته در تلویزیون کار می کرده و همیشه عاشق پرواز بود. او تا به حال 138 بار به لندن سفر کرده است و 146 بار هم سفر به نیویورک را تجربه کرده و به طور کلی چندین بار به دور دنیا چرخیده است. او هدف بعدی اش را رسیدن به رکورد 1000 پرواز با یک شرکت هوایی می داند و دوست ندارد هیچوقت از هواپیما جدا شود. او تمام کارکنان و کادر پروازهای این شرکت را می شناسد و حتی جشن تولدش را نیز در هواپیما برای او برگزار کردند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan