توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

لاغری با رژیم غذایی هرگز!

** به جای وعده غذایی و میان وعده به خوردن سالاد و میوه رو آورده اید اما هنوز هم تغییری در وزنتان نمی بینید. به راستی علت این امر چیست؟اغلب ما فراموش می کنیم که چاشنی و سس که به غذاهای رژیمی اضافه می کنیم همانند هله هوله هایی که از برنامه غذایی حذف کرده ایم مضر است و باعث چاقی می شود.سس های سالم تری مانند ماست چکیده کم چرب را جایگزین چاشنی ها و سس های چرب کنید.

** در رژیم غذایی خود، از گنجاندن مواد پروتئینی غافل نشوید. گوشت های کم چرب مانند سینه مرغ، ماهی تن یا سالمون منبع سالم پروتئین است و برای کاهش وزن لازم می باشد علاوه بر آن پروتئین سیری طولانی تری ایجاد می کند و به کاهش وزن کمک می کند.

**بزرگ ترین اشتباه، پرهیز از خوردن به منظور کاهش وزن است. گرسنگی باعث کمبود ویتامین، کم خونی و سکته قلبی می شود.گرسنگی باعث حفظ چربی بدن می شود و سوخت وساز بدن را کند می کند و علاوه بر این خطر پرخوری نیز افزایش می یابد. ناگفته پیداست که این امر مانع از کاهش وزن شما می شود.

**نخوردن وعده غذایی مانند خوردن یک وعده کامل برای سوخت وساز بدن مضر است. با خوردن صبحانه، ناهار و شام روند سوخت وساز بدن را فعال نگه دارید.

** مصرف سبزیجات زیاد باعث اضافه وزن نمی شود اما مصرف میوه و غلات زیاد ممکن است در این امر دخیل باشد. بنابراین مراقب مصرف کالری و مقدار ماده غذایی مصرفی خود باشید تا بتوانید وزن کم کنید.سالم بودن میوه و غلات به این معنی نیست که این مواد بدون کالری است و شما می توانید تمام روز از آن ها استفاده کنید.

**یکی از بزرگ ترین اشتباهات هنگام رژیم گرفتن، توجه نکردن به نوع نوشیدنی هاست باید به میزان قند موجود در نوشیدنی ها مانند آب میوه ها توجه کرد. بهترین نوشیدنی هنگام رژیم گرفتن، آب است.

**افرادی که رژیم دارند، باید یک برنامه غذایی منظم اتخاذ کنند. این کار باعث می شود تا متوجه مقدار کالری نوع غذایی که مصرف می کنند باشند. منظم غذا خوردن باعث می شود تمایل به مصرف هله هوله از بین برود.

** هرچند گاه لازم است رژیم را بشکنید و آن چه را هوس کرده اید بخورید.به عنوان مثال پس از گذشت یک هفته با خوردن بستنی خود را تشویق کنید تا کمتر دچار اضطراب مربوط به رژیم گرفتن شوید و بتوانید رژیم خود را ادامه دهید.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan