توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

روستای ییلاقی اولسبلانگاه

اولسبلنگاه

عکس از: خبرگزاری تسنیم

دقیقا جایی که شهر ماسال دیده می‌شود. اگر کمی صبور باشید و تا غروب آفتاب منتظر بمانید منظره‌ی خیال‌انگیز و تکرار نشدنی غروب ارتفاعات تالش را خواهید دید. ساکنان این منطقه همان مردمان ماسال هستند که فصل گرما را در اینجا سپری می‌کنند.

دسترسی

برای رسیدن به این روستای ییلاقی از تهران ۳۸۰ کیلومتر راه در پیش خواهید داشت. ماسال در ۵۰ کیلومتری غرب رشت واقع شده است. برای رفتن به اولسبلنگاه بهترین راه جاده جنوبی خروجی از ماسال است. مسافت این جاده‌ی آسفالته تا اولسبلانگاه تقریبا ۲۵ کیلومتر است و به راحتی می‌توان با تاکسی یا اتومبیل شخصی از آن گذر کرد. کمی بالا‌تر از اولسابلانگاه در روستای "گیلوانه" محل مرگ "میرزاکوچک خان جنگلی" است که مشتاقان می‌توانند از آن مکان دیدن کنند. جاده‌ی یاد شده به جاده‌ی قدیم "ماسوله" به "خلخال" ختم می‌شود. عمده شلوغی و مورد توجه بودن این منطقه به دلیل دسترسی آسان به این ییلاق است.

همچنین فاصله‌ی ماسال از شهر تالش ۶۰ کیلومتر و از راه صومعه سرا با رشت ۵۵ کیومتر فاصله دارد. تمامی این مسیرها آسفالت هستند و شما می‌توانید با توجه به مبدا و مقصد بعدیتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اقامتگاه‌های مناسبی نیز در این ییلاق برای گردشگران ساخته شده که بسته به شلوغی و یا بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می‌توانید یکی از آن‌ها را برای گذران شب انتخاب کنید.

هتل فردین معصومی، کشتی‌گیر معروف اهل ماسال، لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل موجود در این ییلاقات است که در ابتدای اولسبلانگاه واقع شده و هزینه‌ی اقامت در آن بسته به اتاقی که اختیار می‌کنید از ۱۳۰ تا بیش ۲۰۰ هزار تومان است. مجموعه‌ی کوچک دیگری با نام افرا که علاوه براتاقک‌های متعدد، شامل رستوران با غذاهای محلی این منطقه است، با قیمتی مناسب‌تر (هر شب اقامت ۷۰ هزار تومان) پذیرای شما خواهد بود. کوهسار و رستم کلاه‌چرمینه دو اقامتگاه دیگر این روستای زیبا هستند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan