توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

معرفی صنایع دستی ترکیه

گلیم ترکی

گلیم بالش ترکیه جزوه صنایع دستی و البته سنتی ترکیه است، گلیم های بالشی برای روکش کوسن ها استفاده میشود، که معمولا در بازار های بزرگ و قدیمی خریداری میشود. مسافران میتوانند این گلیم های ترکی را به صورت آنلاین  نیز خریداری نمایند. 

سوغات ترکیهصنایع دستی و سوغات ترکیه

حوله ترکی
حوله حمام ترکی نیز یکی دیگر از اجناس معروفی است که نازک و آبگیری بسیار بالایی دارد. این حوله های سنتی در فروشگاه های ترکیه دیده میشود. در استانبول یک فروشگاه بزرگ در لالعلی می باشد که مربوط به لوازم حمام می باشد.

سوغات ترکیهصنایع دستی و سوغات ترکیه

دستکش حمام

دستکش آبگرم حمام یا همان کیسه حمام که از پارچه اسکراب میباشد .شما براحتی میتوانید در حمام های سنتی ترکی مدتی را  استراحت کنید و سپس بدنتون رو ماساژ بدین و از این کیسه ها استفاده کنید .

سوغات ترکیهصنایع دستی و سوغات ترکیه

فرش ترکی

یکی از خرید های گران قیمت در ترکیه ،خریدن فرش های زیبای ترکی هست، که با هنر و کیفیت بالا شناخته شده و بسیاری از زنان در ترکیه زمان زیادی را صرف بافت یک فرش میکنن. طرح هایی که بروی این گونه فرش ها اجرا میشه نماد باورهای محلی و سنتیهستش. لازم به توضیح است که از انجایی که بسیاری از این نوع فرش ها در کشور چین ساخته میشه اونها به فکر چاره برای تشخیص دادن فرش اصل و تقلبی هستند .

سوغاتی ترکیهصنایع دستی و سوغات ترکیه
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan