توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

مجلل ترین رستوران‌های دنیا کدامند؟

به گزارش آلامتو به نقل از میهن پست ؛ برخی رستوران ها به جز غذاهای خوشمزه، منظره زیبا و فضایی فوق العاده را نیز در اختیار توریست ها قرار می دهند. ما در اینجا بهترین رستوران های جهان را، از رستوران برفی در فنلاند گرفته تا رستوران زیر آب در مالدیو، را در آلامتو به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران «Can Majó»

رستوران Can Majó

این رستوران در امتداد ساحل بارسلون قرار دارد. منوی این رستوران پر از غذاهای دریایی به همراه برنج اسپانیایی است.

رستوران خانگی سائو پائولو

رستوران خانگی سائو پائولو

این رستوران که مانند خانه ای دنج است در سائو پائولو برزیل واقع شده و به دلیل فضای گرم و دوستانه اش از میان ۵۰ رستوران برتر جهان، در رتبه ۴۱ قرار دارد.

رستوران «El Celler de Can Roca» اسپانیا

رستوران «El Celler de Can Roca»

از ۱۰۰ رستوران برتر جهان، رستوران «El Celler de Can Roca» در خرنا اسپانیا در مقام نخست قرار دارد. این رستوران توسط ۳ برادر اداره می شود.

رستوران « سرزمین عجایب» مسکو

رستوران « سرزمین عجایب»

این رستوران با تم «آلیس در سرزمین عجایب» در طبقه ۱۶ ساختمانی در مسکو روسیه قرار دارد که غذاهای خوشمزه ای مانند خاویار و ترافل را سرو می کند. این رستوران در مقام بیست و سومین رستوران برتر جهان از میان ۵۰ رستوران قرار دارد.

رستوران العربیه

رستوران العربیه

رستوران «Al Mahara» در هتل برج العرب دبی قرار دارد و شما می توانید بهترین غذاهای دریایی را در این مکان بخورید. این رستوران دور یک آکواریوم ساخته شده و میهمان ها هنگام غذا خوردن می توانند کوسه و ماهی های در حال شنا را مشاهده کنند.

رستوران Hilton Doubletree استانبول

رستوران Hilton Doubletree

این رستوران روی سقفی در «Hilton Doubletree» در استامبول ترکیه قرار دارد. علاوه بر رستوران شما می توانید در فصل تابستان از بالکن و استخر آن نیز استفاده کنید.

رستوران برفی فنلاند

رستوران برفی فنلاند

هتل و رستورانی برفی «Lainio Snow Village» در فنلاند هر ساله از ۲۰ میلیون کیلو برف و ۳۵۰۰۰۰ کیلو یخ ساخته می شود. دمای این رستوران به منفی۲ تا منفی ۵ سلسیوس می رسد بنابراین اگر می خواهید در این رستوران غذای خود را میل کنید باید به اندازه کافی لباس بپوشید.

رستوران شیشه ای مالدیو

رستوران شیشه ای

اولین رستوران تمام شیشه ای زیر آب « Ithaa» است که حدود ۵ متر زیر آب در جزیره رنگالی در مالدیو قرار دارد. شما در این رستوران شام تان را در دنیای زیر آب خواهید خورد.

رستوران صخره ای کالیفرنیا

رستوران صخره ای

رستوران «Sierra Mar» بالای صخره ای در «Post Ranch Inn in Big Sur» در کالیفرنیا واقع شده است. این رستوران منظره بی نظیری از اقیانوس آرام را در اختیار میهمان های خود قرار می دهد.

رستوران Aziamendi تایلند

رستوران Aziamendi

این رستوران با نام «Aziamendi» در ساحل ناتای در پوکت تایلند قرار دارد و غذاهای اسپانیایی، تایلندی و باسکی سرو می کند.

رستوران Perlan ایسلند

رستوران Perlan

رستوران «Perlan» که در ریکیاویک ایسلند واقع شده، یک رستوران گردان است که هر ۲ ساعت یک دور کامل می چرخد. شما نه تنها از خوردن غذاهایی مانند بره، خرچنگ و حلزون لذت می برید بلکه فرصت این را نیز دارید تا از منظره منحصر بفرد زیر پای خود دیدن کنید.

رستوران Mi Casa اسپانیا

رستوران Mi Casa

«Mi Casa» یکی از بهترین رستوران های اسپانیا است که در پورتوریکو و کنار ساحل زیبای دورادو قرار دارد.

رستوران alain ducasse michelin پاریس

رستوران alain ducasse michelin

رستوران «alain ducasse michelin» در هتل «Plaza Athénée» در پاریس قرار دارد که معماری داخلی آن بی نظیر است. غذای مخصوص این رستوران ماهی است.

رستوران Ultraviolet شانگهای چین

رستوران Ultraviolet

رستوران «Ultraviolet» در شانگهای چین قرار دارد و کاملا از رستوران های دیگر متمایز است و به مشتریان خود این فرصت را می دهد تا شام خود را در فضایی خاص صرف کنند. این رستوران تنها یک اتاق و یک میز ۱۰ نفره دارد.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan