توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

به این هفت دلیل باید به مالدیو سفر کنیم!

1- ریزورت‌ها؛ یک هتل یک جزیره

شاید کسانی دوست داشته باشند یک ساحل اختصاصی داشته باشند یا جایی متفاوت از بقیه‌ی هتل‌ها اقامت کنند، اگر جزو این دسته از افراد هستید خوب است بدانید مالدیو بهترین ریزورت‌های دنیا را دارد. گذراندن تعطیلات در ریزورت‌های لوکسی که کل مساحت یک جزیره را دربر می‌گیرند تجریه‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

ریزورت هتل

ریزورت‌ها اقامت‌گاه‌هایی هستند که انواع امکانات و تسهیلات اقامتی را فضاهای وسیعی به مسافران ارائه می‌دهند.

 

2- هواپیمای دریایی و عکاسی

یکی از راه‌های حمل و نقل در مالدیو برای سفر داخلی از جزیره‌ای به جزیره‌ی دیگر خصوصا به ریزورت‌ها، استفاده از هواپیماهای دریایی است! هواپیماهایی که می‌توانند روی آب پرواز کنند و فرود آیند. یکی از لذت‌های مسافران مالدیو سوار شدن بر این هواپیماها و عکاسی از بالاست! دیدن کشور هزار تکه از بالا و عکاسی از زاویه‌ی دید پرنده یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های تفریحی است.

سفر با هواپیمای دریایی

پرواز بر فراز اقیانوس هند و عکاسی

 

عکاسی از هزارجزیره‌ی مالدیو

بالاتر از ابرها، جزایر مالدیو را ببینید

3- زندگی در آب

اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید و از در دریا بودن لذت می‌برید، مالدیو مقصد رویایی شما خواهد بود! هر لحظه می‌توانید انواع ورزش‌های آبی از جمله جت اسکی و شنا را  انجام دهید! اگر علاقه‌ای به آب ندارید هرگز مالدیو را انتخاب نکنید.

موج سواری

هیجان موج سواری بین جزیره‌ها

 

موج سواری با کایت

موج‌های اقیانوس هند از شما استبال می‌کنند

 

4- دنیای زیر آب

 زیر اقیانوس چه می‌گذرد؟ چه جانورانی در اقیانوس هند زندگی می‌کنند و چه گیاهان و سنگ‌هایی زیر آب می‌توان دید؟ غواصی و اسنورکلینگ پاسخ این سوالات را می‌دهد،  برای دیدن زیبایی‌های زیر آب، مالدیو به دلیل زیاد بودن مساحت بخش‌های آبی انتخاب می‌شود.

زیر آب‌های اقیانوس

لحظه‌های جدید و شگفت را زیر آب بگذرانید

 

دنیای زیر آب

با ساکنان اقیانوس از نزدیک آشنا شوید.

 

5- سفر تا دنیای کوسه‌ها و کوسه‌نهنگ‌ها

کوسه‌نهنگ‌ها از زیباترین حیوانات دریایی هستند، این حیوانات دندان‌های کوچکی دارند و از ماهی‌های بسیار کوچک تغذیه‌ می‌کنند. همین که کوسه‌نهنگ‌ها با سرعت کمی شنا می‌کنند و برای انسان‌ها کاملا بی‌خطر هستند می‌توان نزدیکشان شد و کنار بزرگ‌ترین جانور دریایی شنا کرد!

کوسه نهنگ‌ها

فراموش کردن ترس از خورده شدن و دوستی با کوسه‌ها یکی از تجربه‌هایی است که در سفر به مالدیو کسب می‌کنید! 

 

6- رمانتیک‌ترین مقصد

بسیاری از زوج‌ها حتی هنرمندان معروف دنیا مالدیو را برای سفر خاص خود  انتخاب می‌کنند، زیبایی‌های مالدیو، امکانات هتل‌ها و سواحل مرجانی رمانتیک‌ترین سفر را برایتان رقم خواهد زد. اگر دوست دارید به یک مکان آرام و خلوت اما پر از هیجان و دیدنی‌های جدید بروید، مالدیو آن‌ جاییست که باید به آم سفر کنید.

سفر رومانتیک

سفر دونفره‌تان را متفاوت کنید.

 

7- با جزیره‌ها خداحافظی کنید!

با توجه به کم ارتفاع بودن مالدیو و بالا رفتن آب اقیانوس پیش‌بینی می‌شود این جزایر تا چند سال آینده زیر آب رفته و محو شوند، تصور کنید جایی را روی کره‌ی زمین می‌بینید که  دیگر اثری از آن باقی نخواهد ماند! همین احساس کافی‌است تا کنجکاوی ما را به این جزایر بکشاند.

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan