توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و اصناف وابسته

بهترین مناطقی که می توانید در تورنتو ببینید

گالری هنر اونتاریو

گالری هنر اونتاریو یکی از بزرگ ترین موزه های هنری در آمریکای شمالی و یکی از بهترین جاذبه های شهر است. ساختماندارای مساحتی در حدود ۵۸۳۰۰۰ فوت مربع بوده و پر از گالری ها و دیگر فضاهای اداری است. گالری ابتدا در سال ۱۹۰۰ تحت عنوان موزه هنر تورنتو افتتاح گردید و در سال ۲۰۰۸، تحت پروژه نوسازی و گسترش بزرگی قرار گرفت.

باغ زیستی تورنتو

باغ زیستی تورنتو که در شمال شرقی مرکز شهر در خیابان لاورنس شرقی واقع شده است، از ۱۷ باغ موضوعی در مساحتی بیش از یک و نیم هکتار تشکیل شده است. هدف این باغ آموزش مردم در مورد گیاهان و دنیای طبیعی است. این باغ قبلا نام «باغ مرکزی شهری تورانتو» را یدک می کشید، اما در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک باغ زیستی تغییر کاربری و نام داد.

انتری گاردن، که توسط پیت اودولف از هلند طراحی شده است، چمنزاری از چمن های تزئینی و علفی می باشد. وود لند واک باغی از علف های محلی، بوته ها و درختانی است که نماینده اکوسیستم ساوانای مناطق نزدیک به تورنتو است. باغ هم چنین برنامه های مخصوص کودکان نظیر کمپ های تعطیلات بهاری و کمپ های تابستانی دارد. اگر برای بازدید از جایی در تورنتو دو دل بودید، این مکان را حتما انتخاب کنید.

باغ زیستی تورنتو

محله تاریخی دیستلری

ابن محله میان خیابان پارلمان و چری واقع شده است. محله تاریخی دیستلری ناحیه تفریحی و تاریخی در قلب تورنتواست که تنها چند دقیقه از مرکز تجاری شهر فاصله دارد. محوطه شش هکتاری و ده خیابان این حوالی پر از گالری های هنری، مغازه صنایع دستی و هنری، بوتیک، کافه ها، رستوران ها و مراکز اجرای زنده است که همگی در ساختمان های قدیمی گودرهم و ورتس قرار دارند.

محله تاریخی دیستلری

بازار سن لورنس

بازار ۲۰۸ ساله سن لورنس را همه علاقه مندان به غذا باید ببینند. در این محل بیش از ۱۲۰ دکه، مغازه هنری، تجارتخانه خرده پا قرار دارد که تقریبا همگی نسل های متمادی در این محل به کسب و کار مشغول بوده اند. این بازار از سه ساختمان اصلی تشکیل شده است.
ساوث مارکت بیش از ۱۲۰ غرفه و مغازه دارد که میوه و سبزیجات، گوشت و ماهی، محصولات آردی، لبنی و دیگر محصولات را به فروش می رسانند.

بازار سن لورنس

تورانتو گریترز

تورانتو شهری بزرگ با جاذبه های بی شمار است. بهترین راه برای شناخت این شهر کمک گرفتن از دوستان خوبی است که در آن جا زندگی می کنند، اما همه از این موهبت برخوردار نیستند. برای این افراد، بهترین پیشنهاد تورنتو گریترز (خوشامدگویان به تورانتو) است. این خوشامدگوها افراد محلی هستند که دوست دارند تا شهر خود را به دیگران معرفی کنند و ساعاتی را با مسافران به سرگرمی مورد علاقه آن ها بپردازند.

تورانتو گریترز

پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی مکانی برای فعالان صنعت گردشگری و مدیران کارآمد می باشد، جایی که به شما کاربران گرامی اطلاع رسانی شود در بخش های هتلداری، ایرانگردی، جهانگردی، مدیریت و صنایع وابسته از جمله آشپزی، قنادی و مهارت های زندگی که شما را یاری دهد.
پایگاه اینترنتی توسعه گردشگری ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به گروه مهرشادگلابچی می باشد برای یاری دانشجویان گردشگری و هتلداری و اصناف وابسته در بخش تحقیقات دانشجویی دانشجویان این مرز و بوم را یاری می دهد، از جمله خدمات دیگری که این گروه ارائه می دهد طراحی وب سایت برای ارگان ها، شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و پشتیبانی سایت، محتوا سازی، سئو، بازاریابی اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، کمپین تبلیغاتی از فعالیت های این مجموعه می باشد.
Designed By Erfan Powered by Bayan